וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונוס וסרינה וויליאמס הודחו ברבע גמר טורניר רומא

ונוס נוצחה על ידי יאנקוביץ' 7:5, 2:6, 6:3, ואילו סרינה פרשה עקב כאבים בגב, במשחקה מול אליס קורנה. פדרר ונדאל העפילו לחצי גמר המבורג

טורניר רומא סיפק היום (שישי) יופי של משחקים ודרמות לחובבי הטניס. האמריקאית ונוס וויליאמס נוצחה 7:5, 2:6, 6:3 לאלופת אשתקד, ילנה יאנקוביץ', בשלב רבע הגמר. אבא ריצ'רד לא שמח למשמע הבשורה, ופניו ודאי התכרכמו כשדיווחו לו כי באותו שלב, גם בתו השנייה סרינה, סיימה את דרכה. סרינה סבלה מכאבים בגבה, ופרשה ממשחקה נגד הצרפתיה בת ה-18, אליס קורנה. הכאבים לא ימנעו ממנה להתמודד באליפות צרפת הפתוחה, שתפתח ב-25 במאי. "אני שמחה", אמרה קורנה בסיום, "אבל זו לא שמחה שחשים אחרי ניצחון במשחק אמיתי".

קורנה, שניצחה את פינאליסטית השנה שעברה, סבטלנה קוזניצובה, תתמודד בחצי הגמר נגד הרוסיה אנה צ'קבטאדזה (מדורגת 6), שגברה על הבולגריה סבטנה פירונקובה 2:6, 6:3, 1:6.

פדרר ונדאל העפילו לחצי גמר המבורג

המדורג מספר 1 בעולם, רוג'ר פדרר, נחוש לשמור על תוארו כאלוף טורניר המבורג, והיום הוא ניצח ברבע הגמר את הספרדי פרננדו ורדאסקו 3:6, 3:6 בדרך לחצי הגמר. השוויצרי טרם השמיט מערכה בטורניר ושלט לחלוטין במשחק. בחצי הגמר יפגוש פדרר את האיטלקי אנדראס ספי, לאחר שזה ניצח בתום 3 שעות ו-13 דקות את הגרמני ניקולס קיפר, 3:6, 7:5, 5:7.

המדורג שלישי בעולם, הסרבי נובאק דג'וקוביץ', ניצח את הספרדי אלברט מונטנס 2:6, 3:6 ויתמודד בחצי הגמר מול רפאל נדאל. הספרדי, שמדורג שני בעולם, דרס את בן ארצו, קרלוס מויה, 1:6, 3:6 ואלוף צרפת 2007 יפגוש בשלב הבא את אלוף אוסטרליה 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully