וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ירושלים סיימה את העונה בסטייל

האדומים ניצחו בביתם 1:2 את מרמורק, וחתמו את העונה עם עוד 3 נקודות. כפר שלם הביסה את השקמה 1:5, טמרה ניצחה את בית"ר/שמשון

המחזור ה-33 והאחרון בליגה הארצית, נפתח הערב (שישי) ושוחק לפרוטוקול בלבד. הפועל ירושלים, שעלתה לליגה הלאומית, אירחה בביתה את הפועל מרמורק וניצחה אותה 1:2. נבו מזרחי העלה את הרחובותים ל-0:1 בדקה ה-10, ויתרונם נשמר עד סיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה ירושלים הצליחה לחולל מהפך בזכות שערים של שי אהרון (51) ואופיר עמרם (68), בדרך לניצחון.

שתי היורדות לליגה א', הפועל כפר שלם והשקמה/רמת חן התמודדו ביניהן בביתה של הראשונה. כפר שלם ירדה עם טעם טוב לליגה א', אחרי שהביסה את יריבתה 1:5. יוסי בורוכוב פתח את מסכת השערים בדקה ה-22, וקבע 0:1 למארחים. אמי אשקר (26) ויובל בלאיש (31) העלו ל-0:3, ושלומי בן חמו צימק לזכות האורחים בדקה ה-43. שי והבה (75) ועוד אחד של רמי אשקר (87) קבעו את תוצאת המשחק.

עירוני טירת הכרמל פגשה בביתה את מכבי כפר קנא והפסידה 3:1. טירת הכרמל הובילה 0:1 בדקה ה-18 מפנדל של דוד דינטו, אבל חמאדה עודה (32), סאמר מיערי (56) וסיראז' נאסר (82) לא הותירו למארחים סיכוי, וחתמו עונה עם ניצחון גדול.

הפועל בני טמרה אירחה את בית"ר/שמשון תל אביב ולא התקשתה לנצחה 0:4. אחמד דיאב העלה את טמרה ל-0:1 בדקה ה-8, משה חלפון הכפיל את היתרון בדקה ה-44, וכעבור דקה שרון מימר הוותיק כבש שער עצמי לחובת התל אביבים, וקבע 0:3 לטמרה. בדקה ה-52 משה ועקנין קבע 0:4 למארחים.

בשני משחקי השלמה חסרי חשיבות שנערכו היום (שבת) נפגשו הסקסציה של נס ציונה עם הפועל אשקלון ובני ג'דידה עם עירוני קריית אתה.

במחצית הראשונה בנס ציונה, העלה קובי אבדייב את הפועל אשקלון ליתרון ראשון שהחזיק מעמד בדיוק 6 דקות לאחר שעמית אוחנה כבש לזכות הסקציה והשווה את התוצאה ל-1:1. שתי דקות אחר כך, שוב אבדייב מעלה ליתרון את האשקלונים אבל היה זה אותו אוחנה שאיזן את התוצאה תוך 4 דקות והשווה ל-2:2 שנשמר עד לסוף המשחק. במשחק בבני ג'דידה קבע עוז משה מקריית אתא את תוצאת המשחק בשער שכבש בדקה ה-82. 1:0 לקריית אתא.

* במבחני העלייה לליגה א' גברה מכבי טמרה בתוצאה 1:5 על הפועל איכסל. את השערים במשחק כבשו פאדי בדראנה וזוהיר קזמוז בדקה ה-13ו-14. בן חמו הגדיל עם השלישי של טמרה בדקה ה-85 העלה ל- 0:3. אוהד רון צימק את התוצאה בדקה ה-89. קזמוז עם השני שלו במשחק ומוניר עלי בתוספת הזמן קבעו את תוצאת המשחק . המשחק הופסק במהלך המחצית השנייה לעשר דקות לאחר שאוהדי איכסל התפרעו ביציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully