וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - כפ"ס: עם טירוף בעיניים

13.5.2008 / 16:38

הזהובים יודעים שהישרדותם בליגת העל תלויה רק בהם ("המשחק הוא על החיים שלנו"), ואילו האורחת תעלה הרכב נוקשה לקרב ההישרדות

אחרי שישה נצחונות רצופים, תתייצב קבוצת בני יהודה, למשחק ביתי מול הפועל כפר סבא (שבת, 15:00, בלומפילד), ותרצה להמשיך את מסע ההיחלצות המופלא שלה מתחתית הטבלה.

החניכים של יעקב אסייג וחזי שירזי, כבר היו עם רגל וחצי בליגה השנייה, אבל ששת הנצחונות הרצופים שהשיגו הזהובים, העמידו אותם במקום בו הם תלויים כעת רק בעצמם ומסוגלים להבטיח לעצמם עונה נוספת בליגת העל. הנצחון האחרון בטדי, על בית"ר ירושלים, נתן בטחון רב לשחקנים ולצוות המקצועי וכעת מאמינים כולם שמשימת ההישארות וההישרדות תלויה רק בהם.

אחרי שביום חמישי פוצץ צוות המאמנים את אימון הקבוצה לאחר כ-50 דקות בלבד, ערכה בני יהודה את האימון המסכם ביום שישי, והשחקנים שוב נראו דרוכים ומרוכזים. "אנחנו באים בטירוף, השחקנים יודעים מצוין מה המשימה שעומדת לפניהם, אסור לנו לאכזב את הקהל הרב שיבוא לתמוך בנו, אנחנו חייבים נצחון, המשחק הוא עוד משחק על החיים שלנו", אמר גורם בקבוצה.

אסייג ושירזי ייפתחו בהרכב זהה לזה שפתח בשבת שעברה בטדי. אלי אברבנל ימשיך למלא את מקומו של איציק עזוז הפצוע, באגף ימין של ההגנה. לירוי צעירי והרוויה קובצ'ביץ' ישחקו בקישור האחורי, כאשר תמיר כחלון שהצטיין בטדי, יפתח שוב לצידם של סדריק ברדון והקפטן אסי בלדוט.

ארגון האוהדים של בני יהודה, מתכנן הפקת ענק ביציעים. עקב הביקוש הרב לכרטיסים צופים בהנהלת המועדון לקהל של כ-7000 צופים. בנוסף לשערים 8 ו-13 ייפתחו עבור האוהדים הכתומים גם שערים 10-11 וצפוי קרנבל כתום ושמח באצטדיון. אוהדי הפועל כפר סבא ישבו בשער 7. מחירי הכרטיסים למשחק אחידים ויעמדו על 40 שקלים למעט בשער 1.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, לירוי צעירי, הרוויה קובצ'ביץ', תמיר כחלון, סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון.

כפ"ס: מליקסון מחוץ להרכב

אלי אוחנה יודע שהפסד של קבוצתו הפועל כפר סבא, לבני יהודה, עשוי לקרב את קבוצתו עד כדי נקודה אחת מהקו האדום. מאידך, ניצחון של הירוקים במשחק יפתח את ההכנות לעונה הבאה. הסיפור המרכזי, על פי האימון המסכם, היא הוצאתו של מאור מליקסון, שכבר סיכם לשנתיים הבאות במועדון, מההרכב.

בקבוצה מדווחים שאוחנה החליט לעלות עם הרכב יותר "נוקשה", וזאת אחת הסיבות להוצאתו של מליקסון מההרכב, בן לוז, שנעדר במחזור שעבר, יעלה בהרכב הראשון במקומו. אביחי ידין ישחק בקישור האחורי לצדו של קובי מויאל. באימון המסכם לא הרבה המאמן לדבר עם חניכיו על חשיבות המשחק. בקבוצה הסבירו: "כל שחקן יודע שאם נפסיד אנחנו בסכנת ירידה ממשית". מאות אוהדים צפויים להגיע למשחק החוץ בבלומפילד, והם מתכוונים לצבוע את היציע בירוק.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; אורי אוזן, לירון זרקו, דגלאס דה סילבה, לירודיאו גונזלבאש; קובי מויאל, אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', בן לוז, אבי קנפו; סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully