וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - קרית שמונה: יוסי מזרחי בתפקיד המשיח

בן שמעון רוצה שקבוצתו תעפיל לגביע אופ"א, אך יודע שיהיה קשה מול המארחת, שנלחמת על חייה עם עם יוסי מזרחי על הקווים

עירוני קריית שמונה יוצאת למשחק חוץ מול אשדוד בהרכב חסר מאוד. בקבוצה מאוד היו רוצים ללחוץ על הדוושה בישורת האחרונה ולזכות בכרטיס לגביע אופ"א אולם, מהרכב קריית שמונה ייעדרו המוצבים גיא צרפתי ויובל אבידור, וכן מלך שערי הקבוצה הפצוע, ירו בלו ולכן המשימה לא הולכת להיות קלה במיוחד.

את מקומו של צרפתי בקישור ימלא יוסי דורה. במקומו של יובל אבידור ישחק וויאם עמאשה, שהחלים מפציעה. את מקומו של ירו בלו יתפוס פיטר אופוריקווה. כמו כן, יחזור להרכב יניב לביא, שהחמיץ את המשחק האחרון עקב כאבי בטן.

המאמן רן בן שמעון ניסה להחזיר את חניכיו לתלם, לאחר שחלק מהם יצאו מפוקוס בשלבי הסיום של העונה. בן שמעון הסביר לשחקנים שעליהם לעשות עוד מאמץ קטן, כדי לעשות היסטוריה ולהביא את הקריה לאירופה. "אנחנו במרחק נגיעה, בואו לא נפספס את זה", אמר לשחקניו. קריית שמונה לא תחרוג ממנהגה והשחקנים יצאו היום (שישי) לאזור המרכז, יקיימו אחר הצהריים אימון מסכם בשפיים, ילונו בבית מלון בהרצליה, שם יתכוננו למשחק.

הקפטן יניב לביא לקראת המשחק: "צפוי משחק קשה. הם נלחמים על החיים שלהם, מה גם שיבואו בהתלהבות, אחרי שהחליפו מאמן. אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולקחת נקודות, אם אנחנו רוצים להישאר בתמונת אירופה".

ההרכב המשוער: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, יוסי דורה, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה, פיטר אופוריקוואה, יובל אבידור

מזרחי יעמוד על הקווים באשדוד

מ.ס. אשדוד שנמצאת במקום האחרון בטבלה, תארח מחר ( שבת, 19:30, אצטדיון הי"א ), את הפועל קרית שמונה כשהיא יודעת שכל תוצאה אחרת, מלבד נצחון תקרב אותה לליגה השנייה.

החיזוק הגדול של הקבוצה לקראת המשחק יהיה על הקווים כאשר המאמן החדש- ישן, יוסי מזרחי, שחזר השבוע מקפריסין, יהיה זה שיוביל את אשדוד במשחק הכל כך גורלי. מזרחי נשמע נחוש מאוד ומאמין ביכולתם של שחקניו ואמר כי הוא בטוח שהקבוצה תישאר בליגה.

בפן המקצועי צפוי המאמן לצרף קשר אחורי נוסף לצדו של יוסי אופיר במטרה לשלוט ביתר קלות במרכז המגרש ובמקרה כזה יפתח הקשר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו בהרכב. דוד רביבו ומשה אוחיון ישחקו במרכז המגרש כאשר צמד החלוצים שי הולצמן ודימיטאר מקרייב ייפתחו יחד בחוד ההתקפה.

"הפועל קרית שמונה קבוצה טובה מאוד, אבל בבית אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה", אמר הקשר דוד רביבו לקראת המשחק. " כל השחקנים מגלים התלהבות גדולה מזה שיוסי מזרחי חזר לאמן אותנו, ואני מקווה שכבר בשבת ננצח ביחד איתו. אני מאוד אופטימי, ומאמין שנישאר בליגה בסופו של דבר. גם אחרי הנצחון על הפועל תל אביב אמרתי שלא צריך לשמוח יותר מדי, כי מה שחשוב זה להיות טוב בישורת האחרונה. כרגע הכל תלוי בנו", הוסיף הקשר.

הרכב משוער: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (עידן שריקי), משה אוחיון, דוד רביבו, שי הולצמן, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully