וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי פ"ת: נמני אומר שלום

הצהובים מכינים פסטיבל לקפטן האגדי, וילחמו כדי להוביל ולאפשר את כניסתו למופע הפרידה. המאלבסים חייבים ניצחון כדי לשרוד בליגה

אימון מכבי פתח תקוה אתמול התנהל אתמול (חמישי) באווירה לא רגועה. המאמן ניצן שירזי כעס על מספר שחקנים שלא גילו נחישות. כשהאימון הסתיים נראה שירזי לא רגוע ובארוחה הקבוצתית במסעדת "קפה קפה", שבקבוצה מאמינים שהיא זאת שתרמה לאווירה לקראת הניצחון בשבוע שעבר על כפר סבא, אמר המאמן לשחקנים: "יש פה שחקנים שלא מתאמצים. אוי ואבוי אם נראה ככה בשבת". שחקן בקבוצה הסביר: "ניצן התכוון למספר שחקנים שרוצים לעזוב".

שירזי אמר לשחקנים במהלך האימון כי הפסד בשבת עשוי לצמצם את הפער ממכבי הרצליה ומ.ס אשדוד לכדי נקודה אחת בלבד, שני מחזורים לסיום. "קחו בחשבון: אשדוד תנצח את קריית שמונה, הרצליה את סכנין. הקו האדום מתקרב". שחקנים בקבוצה אמרו: "ההימור של ניצן הגיוני, נהיה חייבים להוציא לפחות נקודה במשחק הזה. אסור שהמערכת תיכנס לסחרור".

החלוץ עומר גולן התאמן אתמול עם הקבוצה וניסה לעודד את השחקנים. גולן ערך אימון מלא ויצפה במשחק בבלומפילד. הבלם מוראד מגמאדוב ערך אתמול אימון ריצה אבל הבוקר התברר שהוא לא כשיר למשחק. ניצן דמארי וקובי גנון ישחקו כבלמים, נאור פסר בעמדת המגן השמאלי.

הקשר בלסינג קאקו ייאלץ לעבור ניתוח באופן מיידי משום שהוא סובל מקרע במיניסקוס. במהלך פגרת החורף היה אמור השחקן לטוס לחו"ל על מנת לעבור את הניתוח. מתברר שכעת מצבו החמיר ואם הדבר יתאפשר, הוא יעזוב לפני סיום העונה את הארץ. קאקו יפתח במשחק מחר על הספסל, ולא צפוי לשחק.

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, קובי גנון, ניצן דמארי, נאור פסר; חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן; טל בן חיים, עומר דמארי, רוביל סרסור.

הצהובים בטירוף לקראת הפרידה מנמני

מאז הודיע אבי נמני, כי הוא מתכוון ליטול חלק במשחק, נכנסו אוהדי הקבוצה לטירוף. ראשי חוג האוהדים, מבטיחים מופע פרידה חגיגי ומרגש, מהסמל הכי גדול של הצהובים אי פעם. דגל ענק צפוי להיפתח מחר ביציעי הצהובים והאוהדים הבטיחו עוד מספר הפתעות במהלך המשחק. גם ביום שישי בבוקר הגיעו כמה עשרות אוהדים לאימון הקבוצה, למרות שהג'נרל מנג'ר עצמו, לא נטל חלק באימון.

אוהדי הקבוצה מזכירים כל הזמן את חשיבות הנצחון בשבת במשחק, ואף דאגו להעביר מכתב אישי לכל שחקן ושחקן בקבוצה, ובו רשמו בין היתר: "זה משחק של להיות או לחדול, 90 דקות שיכולות למלא אלפי לבבות בתקווה חדשה, או להשפיל את ראשינו לשיאים חדשים...בשבת בערב אנחנו יוצאים למלחמה, אנחנו יוצאים לקרב על מקומה וכבודה של מכבי, אנחנו יוצאים למאבק על הסמל, הפעם, אנחנו דורשים מכם להוביל את המלחמה הזו".

ראשי המועדון הוזילו השבוע את המחירים למשחק ועל פי קצב מכירת הכרטיסים מצפים מחר לבלומפילד מלא, אך דואגים להזכיר בכל הזדמנות שלפני כל הפסטיבל סביב פרישתו של נמני, מצפה לקבוצה משחק קשה מאוד שאותו חייבים לנצח על מנת להבטיח עונה נוספת בליגת העל.

"נעלה למגרש ונילחם בטירוף, גם בשביל עצמנו, גם בשביל הקהל הגדול שיגיע וכמובן בשביל להבטיח את כניסתו של אבי נמני למשחק", אמר היום אחד משחקני הבית של הקבוצה. על פי התכנון, צפוי נימני להיכנס למשחק בסביבות הדקה ה-85 וכל זאת במידה והצהובים יובילו במשחק או יבטיחו את נצחונם בשלב מוקדם יותר.

שלושה מחזורים לפני סיום העונה, חוששים במועדון מפנצ'ר לא צפוי מול חניכיו של המאמן ניצן שירזי ומקווים להביא 3 נקודות שיבטיחו למעשה את ההישארות בליגה.

בצד המקצועי, לא צפוי המאמן ניר לוין, לעשות כל שינוי לעומת ההרכב שפתח בקרית אליעזר במחזור שעבר. רביד גזל וארז מסיקה ימשיכו להיות מתופקדים בעמדות המגנים וליאור ז'אן ישחק בקישור האחורי לצידם של ג'ונתן אסוס ודן רומן בקישור האחורי. אלן מסודי שכבש צמד בתיקו מול מכבי חיפה, ישחק לצידם של יוסי שבחון ויאניק קאמאנן בחוליה הקידמית

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, דן רומן, ליאור ז'אן, ג'ונתן אסוס, יוסי שבחון, אלן מסודי, יאניק קאמאנן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully