וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו מצית

הקשר הפורטוגלי הדליק את כלי התקשורת אחרי שרמז על מעבר אפשרי שלו לספרד בקיץ. ובצ'לסי: סלומון קאלו שופך מחמאות על גרנט

הבילד אפ של תקשורת הספורט העולמית לקראת גמר ליגת האלופות, ביום רביעי במוסקבה, ממשיך בקצב מהיר ובתחילת השבוע הבא בוודאי יכנס לסחרור. בינתיים קבלו משהו מכאן ומשהו מכאן.

כריסטיאנו רונאלדו חתם לפני קצת יותר משנה על הארכת חוזהו במנצ'סטר יונייטד, במסגרתו ירוויח כ-120 אלף ליש"ט בשבוע, אבל השחקן הטוב בעולם ממשיך לזגזג ואתמול (חמישי) רמז על עזיבה אפשרית.

רונאלדו, שכבש העונה 31 שערי ליגה, מהווה את אחת המטרות המרכזיות לקבוצות הספרדיות הגדולות בשנים האחרונות ולמרות שהדגיש שוב ושוב את שביעות רצונו במנצ'סטר יונייטד, אתמול אמר לכלי תקשורת בספרד: "אני שמח כאן, טוב לי, אבל בואו נראה מה יקרה אחרי גמר ליגת האלופות. אני לא יודע מה יקרה בעתיד. אמרתי מיליון פעמים שהייתי שמח מאוד לשחק בספרד, אבל לחלום זה דבר אחד ומציאות היא דבר אחר".

כאמור, הקשר הפורטוגלי חתום ביונייטד עד 2012, אך ההצהרות האחרונות שלו מעט מבלבלות. עם זאת, למרות שהעיתונים בבריטניה מיהרו לדווח על דבריו לתקשורת הספרדית, חשוב לציין שדברים דומים נאמרו בעבר ונושא כריסטיאנו רונאלדו עולה כמעט לקראת כל פגרת קיץ מחדש.

קאלו מחמיא

ואיך אפשר להעביר יום בלי אברהם גרנט. והיום בסדרת הריאליטי המוצלחת של נציגנו באי הבריטי: הפרק עם סלומון קאלו.

הקשר-חלוץ מחוף השנהב התראיין אתמול, החמיא בגדול למאמנו וסיפר על יחסיו עם הישראלי: "אצל מוריניו שיחקתי בעיקר כחלוץ, אבל העונה תופקדתי יותר באגף השמאלי. גרנט ניסה להציב אותי בעמדה חדשה ולשפר את המשחק שלי שם. הוא דיבר איתי הרבה באימונים וזה דבר שלא היה לי לפני כן. הצלחתי להגן ולתקוף גם יחד. זה אלמנט שצירפתי ליכולת שלי.

"אני חושב שאברהם עושה עבודה מצוינת. הוא הגיע לקבוצה והוליך אותה לגמר ליגת האלופות. אנחנו יודעים שלא היה לו קל עם כל הביקורות, אבל הוא הצליח להישאר רגוע ולדחוף את הקבוצה קדימה. הוא מאמן טוב והוא מביא משהו אקסטרה למה שהיה לז'וזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully