וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שבע?

סן אנטוניו ניצחה את ניו אורלינס 80:99 וכפתה משחק שביעי בלואיזינה. מאזן הקבוצות הביתיות בחצאי גמר הפלייאוף עומד על 1:20

הביג 3 של סן אנטוניו הופיעו הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק מספר 6 בסדרה מול ניו אורלינס ולאלופה זה הספיק כדי לנצח 80:99 ולכפות משחק מספר 7. איזה כיף זה הפלייאוף הזה.

למרות שהסדרה הזו צמודה ביותר, גם המשחק הלילה הסתיים בניצחון בספרות כפולות ובדיוק מזה תנסה הקבוצה הטקסנית לחמוק במשחק האחרון. ומתי התענוג? בלילה שבין שני לשלישי נדע מי מהשתיים עלתה לגמר המערב.

גם במערב שומרים על הבית

מאנו ג'ינובילי קלע 25 נקודות, טים דאנקן הוסיף 20 ו-15 בנקודות וריבאונדים וטוני פארקר רשם 15 נקודות כדי לשלוח את ההתמודדות הזו בחזרה לניו אורלינס, הפעם למשחק על כל הקופה. עם זאת, לספרס זה לא יהיה פשוט אם להתייחס לסטטיסטיקה, שמצביעה על אחד מהפלייאופים הביתיים ביותר בשנים האחרונות. כרגע עומדות קבוצות הבית של מאזן של 1:20 בכל חצאי הגמר.

את מירב העבודה עשו הספרס ברבע שלישי של 12:20, שסימן עבורם את ההימלטות מההורנטס בדרך לניצחון. 11 שלשות מ-21 ניסיונות לאורך המשחק עשו את שלהן, כשג'ינובילי משחיל 6 ואימה אודוקה מוסיף 3 מ-3, בדרך ל-13 נקודות מהספסל.

ההורנטס כבר קיצצו את היתרון במהלך המחצית הראשונה, אחרי שסן אנטוניו פתחה פער גדול בהתחלה והטבעה של טייסון צ'אנדלר הורידה ל-71:63 ברבע השלישי, אבל האורחת לא קלעה אפילו נקודה ב-4:44 הדקות האחרונות של הרבע הזה ואחר כך זה היה מאוחר מדי בשבילה מכדי לבצע קאמבק.

כריס פול הוליך את האורחים עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל דייויד ווסט לא התקרב למשחק הגדול האחרון שלו ותרם 10 נקודות ב-4 מ-14 מהשדה. טייסון צ'אנדלר ופג'ה סטויאקוביץ' קלעו 14 ו-13 בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully