וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמריד: הפועל ראשל"צ ניצחה את מכבי ראשל"צ 26:27

הפועל ראשל”צ היתה בעמדת נחיתות לפני משחק מס’ 4 בגמריד, אבל ניצחה 26:27 את מכבי ראשל”צ, וזקוקה לתיקו או ניצחון כדי לזכות באליפות

סדרת גמר הפלייאוף בכדוריד מספקת העונה מתח ועניין, בדיוק כמו שציפינו מהמפגש בין האלופה מכבי ראשון לציון ליריבתה העירונית הפועל ראשון לציון. המגרש בנאות אשלים אירח הערב (שישי) את משחק מספר 4 בסדרתהמשחקים בין השתיים, בוסיום הדרמה ניצחה הפועל 26:27. הפועל ראשון לציון ניצחה בפעם השנייה את מכבי, שחייבת לנצח כדי לזכות באליפות. אם האדומים יחלצו תיקו או ניצחון במשחק החמישי בסדרה, שייערך יום שני, הם יוכתרו כאלופי המדינה בכדוריד.

המארחת, הפועל ראשון לציון, נמצאה לפני המשחק בעמדת נחיתות - בעקבות התבוסה ב-11 שערים בדרבי הראשון והתיקו במשחק השני , אך עתה דווקא הצהובים, הפייבוריטים לזכייה, נמצאים בגבם לקיר, וחייבים לנצח בביתם כדי לרשום אליפות רביעית ברציפות. הפרש השערים של מכבי טוב יותר, אבל בכל זאת היא חייבת לנצח במשחק האחרון של העונה. להפועל שני ניצחונות בסדרה, למכבי אחד, ומשחק אחד הסתיים בתיקו.

הפועל פתחה באגרסיביות ועלתה ל-0:2, ורק אחרי 5 וחצי דקות הצליח מטלון לכבוש עבור הצהובים. מכבי התעשתה ודקות של לחץ מצדה חוללו מהפך, והעלו אותה ליתרון 5:8. בדקה ה-24 נפצע אריאל רוזנטל ממכבי, התאושש במהרה, וראה את היריבה משווה ל-8:8. האדומים המשיכו את המומנטום הטוב, ורצו ליתרון 9:11 בדקה ה-29, עם שני שערים רצופים של בלכר. המחצית הסתיימה ביתרון 10:11 להפועל.

מכבי הצליחה לחולל מהפך בתחילת המחצית השנייה, שהתנהלה בקצב מהיר, אבל אז בליץ אדום של 0:4, פתח יתרון קל עבור המארחים. ההתקפה של הפועל נתקעה, ומכבי ניצלה את המתפרצות כדי לצמק ל-25:24 בדקה ה-25 בעזרת יכולת נהדרת של בירנבאום. אבל אז תש כוחם של הצהובים, שאיבדו כדורים בהתקפה ואיבדו את דב ישועה בכרטיס אדום. בסיום הפועל ניצחה.

פרנקל: "לא עשינו כלום"

מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור: "היו לנו הרבה רגעים טובים. אם ננצח את המשחק הבא ניקח אליפות. זה יהיה קשה ואנחנו נראים לא טוב. זה כבר נהיה מגמה שאנחנו מפסידים. אבל גם היום לא וויתרנו. אנחנו קבוצה באש ובמים. יש לנו אחלה סדרה, אנחנו צריכים לנצח, זה יהיה קשה מאוד אבל אנחנו צריכים לעשות את זה. אני אוהב את הקבוצה והמועדון ונקום מהקרשים. מה יותר טוב ממשחק חמישי?".

שחקן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "חשבתי שלא תהיה חשיבות לביתיות, אבל האווירה היום היתה מדהימה ובמשחק 5 אנחנו צריכים להתעלם מהקהל של מכבי".

מאמן הפועל ראשל"צ, סהר פרנקל: "ביום שני יש עוד משחק. אני לא חושב על תיקו אני רוצה לנצח. גם מכבי רוצה לנצח. ואני חושב שהחגיגות פה מוקדמות. העונה התחילה בשבילי בדיוק לפני ארבעה שבועות בנס ציונה. אני לא סופר את כל מה שהיה בליגה. אני מתרכז בקבוצה שלי. אני מאמין גדול בקבוצה שלי. אבל עוד פעם, לא עשינו כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully