וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מפתיעות, גביע אחד

פורטסמות', שהצליחה להדיח את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, וקארדיף, מהחלק התחתון של ליגת המשנה, יתעמתו בטורניר עם המסורת הכי ארוכה, גמר הגביע האנגלי

משחק מספר 53: גמר גביע אנגלי: קארדיף - פורטסמות' 4.25, 3.10, 1.45

על הנייר נראה שלגמר הזה יש פייבורטית גמורה. בעוד בשנה שעברה התעמתו באצטדיון וומבלי שתיים מאריות האי הבריטי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, שניצחה לבסוף משער בדקה ה-116 של דידייה דרוגבה, הרי שהפעם קיבלנו גמר של סינדרלות.

פורטסמות' היא אמנם קבוצה בכירה בפרמיירליג, אבל היא עברה את מנצ'סטר יונייטד ברבע הגמר (0:1) בתצוגה הירואית ועוד באולד טראפורד, והיא חזרה למעמד הגמר, לראשונה מאז 1939, כך שגם היא סוג של סינדרלה גם אם קטנה.

לעומת זאת, הקבוצה הוולשית, המכונה, הציפורים הכחולות, היא סינדרלה אמיתית של ממש. היא מדורגת במקום ה-12 בליגת המשנה. לא רק שהיא עשתה היסטוריה בעצם ההעפלה שלה לגמר, הרי שלמעמד חצי הגמר היא לא העפילה במשך 81 שנות קיומה של הקבוצה (מאז 1927, השנה בה היא גם זכתה בגביע). מאז שפיטר רידסדייל השתלט על הקבוצה הוא הספיק להנחית בה מספר כוכבי עבר דוגמת רובי פאולר, ג'ימי פלויד האסלביינק וטרבור סינקלייר, אבל מאז שהיא גברה על בארנסלי בחצי הגמר והעפילה לגמר, אוהדי לא יודעים רגע של מנוחה.

עד לפני שנתיים, שוחק משחק הגמר באצטדיון המילניום בקארדיף
כך שאוהדי הקבוצה היו רק צריכים לחצות את הכביש כדי להגיע אליו. מאז שוומבלי המחודש נפתח הרי שזה יהיה הגמר השני שייערך בו.

כאמור, זו תהיה הפתעה לא קטנה אם פורטסמות' והמנג'ר הארי רדנאפ יניפו גביע לאחר 69 שנים. מצד שני, כמו שכבר למדנו ושמענו הרבה פעמים, לגביע חוקים משלו, קל וחומר לגביע האנגלי, שעליו חרוטות אגדות של ממש. האם זו תהיה הפעם השנייה של פומפי או הפעם השנייה של קארדיף?. הפתעה, קרי ניצחון של קארדיף ב-90 דקות תניב לכס יחס של 4.25, חצי הפתעה, כלומר תיקו בתום 90 הדקות תביא לכם יחס של פי 3.10. ניצחון של פומפי יזכה אתכם ביחס של פי 1.45. בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully