וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוורס: "אלוהים יביא אותנו לפיינל פור"

הגארד של הפועל ירושלים שהוביל אותה לניצחון על נהריה בהארכה, נותר מאמין לסיים ב-4 הראשונות. בוסאני: "אני חושב שנעלה לפיינל פור"

ברני ארדוב

ישנה תופעה מוכרת בעיר הבירה של ישראל, בקרב מבקרים מבחוץ. "סינדרום ירושלים", היא נקראת. בעוד התופעה הזו מתייחסת לאנשים שמגיעים לעיר וחושבים שהם המשיח, הרי שסינדרום ירושלים של ליגת העל בכדורסל הוא אחר לגמרי, ומתייחס לכך שגם כשהקבוצה מהבירה נמצאת עמוק בבור, לעולם אסור להספיד אותה. הערב (חמישי) הגיעה עירוני נהריה, שתפקדה במקרה זה כסוג של משיח, ונתנה במתנה לקבוצתו של זיו ארז ניצחון שמשאיר אותה בתמונת העלייה לפיינל פור.

ארז: "הלב ניצח"

ירושלים לא הרשימה במיוחד, אבל ניצלה רצף בלתי מובן של טעויות בסיום, שכלל איבוד כדור קריטי, 12 שניות לסיום, שהוביל את באוורס לקו, ואם ירושלים להארכה, בה היא ניצחה 89:93. מאמנה של ירושלים, זיו ארז, אמר בסיום: "יצאנו מפיגור בזכות עבודה ורוח קבוצתית. הלב ניצח. צריך להכניס לשחקנים את הביטחון. מגיע לקהל המדהים הזה, תענוג להיות פה". כשנשאל על הסיכויים של קבוצתו לעשות את הבלתי ייאמן, אמר ארז: "אם לא נגיע לפיינל פור נהיה מאוכזבים, כי הפועל ירושלים צריכה תמיד להיות למעלה".

השחקן שהופיע למאני טיים והביא את הניצחון הביתה עבור האדומים, היה לא אחר מאשר טימי באוורס, שרושם תקופה לא חיובית במיוחד עבורו. "ידענו שנהריה קבוצה מצוינת ובכושר טוב", אמר באוורס, "אבל רצינו להגן על הבית עם הגב לקיר ולעלות לפיינל פור. ידענו שאנחנו חייבים לנצח. רציתי לעלות מרוכז, כמו באימון. אנחנו מאוד מאוכזבים שגורלנו לא תלוי בידינו, אבל אני מקווה שאלוהים יביא אותנו לפיינל פור."

אחד השחקנים שהחזירו את ירושלים לתמונה, גיא פניני, אמר בסיום: "כנראה שהכל הפוך העונה. היינו חייבים לקהל הזה אחרי העונה הלא קלה שעברנו. אין ניצחון מתוק מזה. אנחנו נעשה את המקסימום שאנחנו יכולים לעשות, ומה שאחרים כבר תלוי בהוא מלמעלה. אני מקווה שננצח בגליל ונרוץ לרדיו".

בנהריה יצאו מאוכזבים מאוד מהמשחק. ראשית, היה זה הפסדו הראשון של רוני בוסאני מאז שהגיע לקבוצה, לאחר 5 ניצחונות רצופים. שנית, כאמור, המשחק כבר היה בידיהם, רק כדי לשמוט אותו בסיום. "לא היינו צריכים להגיע בכלל להארכה", אמר רוני בוסאני. "היינו צריכים לשמור טוב יותר ולקלוע עונשין כמו שצריך. היו לנו המון נפילות היום, אבל היה משחק טוב". למרות זאת, נשאר בוסאני אופטימי לגבי סיכויי קבוצתו להגיע ל-4 האחרונות. "אני חושב שנעלה לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully