וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "זו הזדמנות עבורי להיפרד מהקהל כמו שצריך"

15.5.2008 / 19:57

פסטיבל הפרישה ניכר באימון מכבי ת"א לקראת מכבי פ"ת, נמני יודע מה חשוב: "יש משהו חשוב ממני, וזה להבטיח את ההישארות"

מערכת וואלה

צילום ועריכה: דרור פיקלני

תוך כדי פסטיבל הפרישה של אבי נמני, במכבי תל אביב מנסים להתרכז במשחק הקשה והחשוב שיש לקבוצה נגד מכבי פתח תקוה בשבת. כל השחקנים נטלו חלק באימון שהתקיים הערב (חמישי) בבלומפילד, מלבד המגן הימני יובל שפונגין, שסובל מכאבים בשרירי הבטן. הקשר הקונגולוזי מילאמבו מוטאמבה (23), שנבחן במכבי תל אביב, שותף באימון, והוא צפוי להמשיך ולהיבחן בימים הקרובים. גם אבי נמני לא נטל חלק באימון, והכוונה היא שהוא ישותף רק לפרק זמן קצר במשחק מול מכבי פתח תקוה.

על פי התירגול באימון הערב, מסתמן כי אותו הרכב שפתח בחיפה ביום ראשון, יפתח מול פתח תקוה בשבת. רביד גזל וארז מסיקה שוב יתופקדו כמגינים, כשליאור ז'אן ישחק בקישור האחורי, לצדם של דן רומן וג'ונתן אסוס. בחוליה הקדמית ישתפו פעולה כובש הצמד בחיפה, אלן מסודי, יחד עם יוסי שבחון ויאניק קמנאן.

גם בקרב האוהדים ניכרת תכונה מיוחדת, וההכנות לקראת הפרישה של סמל הקבוצה אבי נמני, הסתיימו. ראשי האוהדים מבטיחים מופע פרידה ראוי וגדול מנמני, וקריירת 18 השנים שלו.

"ברור שיש התרגשות", אמר מספר 8 של מכבי לקראת המשחק, "אחרי חצי שנה של חוסר פעילות, אין לי אוויר לשחק בכלל, אבל אני מאמין שאעלה לחמש הדקות האחרונות של המשחק. גם אם זה בחמש דקות משחק, זו הזדמנות עבורי להיפרד מהקהל כמו שצריך".

"אני רוצה לציין שיש משהו יותר חשוב מאבי נמני במשחק הזה. אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות שלנו בליגה, כדי שנוכל להתרכז באמת בעונה הבאה ולהצעיד את מכבי תל אביב למקומות שבהם היא צריכה להיות. כמובן שהייתי רוצה להגיע למצב שאנחנו לפני גמר גביע או משחק אליפות, אבל אלה דברים שלא תלויים בי. צריך להבין שמכבי תל אביב נאבקת על חייה, ואם נבטיח את הישארותנו בשבת, מכבי תל אביב תוכל לחזור להיות במקום המגיע לה".

על האוהדים אמר נמני: "נהניתי מהקהל הזה ואני מאמין שאני אהנה ממנו עוד הרבה שנים, כי הוא עשה לי רק טוב. אין לי בעיה עם זה שאני סמל, כל עוד זה בכיוונים חיוביים. לפעמים זה יכול לגרום קצת לשכרון חושים, אבל אני תמיד השתדלתי להישאר עם הרגליים על הקרקע ולשמור על צניעות. הרגעים הקשים שהיו לי לימדו אותי הרבה דברים על החיים, מכל הבחינות. הסתכלתי על שחקנים אחרים, מבוגרים ממני, ואף פעם לא רציתי להיות מה שאני לא".

לוין: "נתמקד בפרישה של אבי נמני רק אחרי המשחק"

שאר שחקני מכבי תל אביב, רואים במשחק הפרישה של נמני ובמצבם בליגה סוג של אתגר משולב. "נעבוד קשה כדי לנצח את המשחק הזה, במיוחד בשביל אבי נמני", אמר משה מישאלוב, "זה קרב התחתית האחרון שלנו ונעשה הכל כדי לנצח ולברוח מהתחתית. אנחנו יודעים שזה משחק במיוחד בשביל אבי, ומגיע לו ניצחון במשחק הזה"

המאמן ניר לוין: "נתמקד בפרישה של אבי נמני רק אחרי המשחק, ואני מקווה שזו תהיה פרישה מיוחדת וראויה". על המשחק עצמו, אמר המאמן: "המשחק מאוד חשוב עבורנו לאור המצב בטבלה. אנחנו עדיין במאבקי התחתית". על פרשת ביזארה אמר לוין: "בכל שבוע אנחנו מתעסקים בדברים שלא קשורים בכדורגל. צריך לדעת לשים את הדברים בצד ולהתרכז במה שצריך לעשות. אני מקווה שנדע לעשות את זה גם השבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully