וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מגיב לטענות גרנט: "צפיתי את זה"

מאמן האלופה לא קונה את דבריו של אברם גרנט בנוגע לשיפוט, שלכאורה עזר ליונייטד לזכות באליפות. ריו פרדיננד האריך את חוזהו עד 2013

המלחמה הפסיכולוגית בין אברם גרנט ואלכס פרגוסון ממשיכה. לאחר שהמאמן הישראלי טען כי השיפוט עזר למנצ'סטר יונייטד לנצח, ענה מנג'ר האלופה, "צפיתי את זה." פרגי, שמבין דבר או שניים בלוחמה פסיכולוגית, הוסיף: "אני לא חושב שטענותיו קשורות למשחק בליגה, אלא יותר על יום רביעי (גמר ליגת האלופות), ואולי אפילו על העונה הבאה". בהתייחסו לקרב הצמוד שנמשך עד הדקות האחרונות, אמר האלוף הטרי: "אולי היינו צריכים להיות אלופים עוד לפני המשחק שלנו מול צ'לסי בליגה, אבל עכשיו אנחנו מתרכזים רק ביום רביעי, ונדמה לי שזאת הסיבה שאברם מדבר ככה." אל המשחק ביום רביעי יגיע בלם הקבוצה, ריו פרדיננד, עם חוזה חדש ביד. הבלם, שהגיע ליונייטד ב-2002, סגר על המשכת החוזה עד קיץ 2013, וירוויח כ-100 אלף פאונד בשבוע.

בינתיים, בממלכתו של גרנט, מיכאל באלאק, שפורח תחת המאמן הישראלי, מספר כי סגנון המשחק של צ'לסי שונה מזה של היונייטד, וטוען כי הוא מושפע יותר מאנרגיות. "אני חושב שעם מעט שינויים קטנים אנחנו יכולים להיות טובים גם בעונות הבאות. כקבוצה, אנחנו עדיין בשלבי בנייה", אמר הקשר הגרמני. באשר לגמר ליגת האלופות המתקרב, אמר באלאק: "אני מאוד רוצה לזכות בתואר. אני לא רוצה להסתכל על הקריירה שלי ולהגיד 'הגעתי קרוב כמה פעמים, אבל אף פעם זה לא היה מספיק'". בנוגע למאמנו הקודם, זו'זה מוריניו, והקרדיט שלו אם אכן תניף הקבוצה את הגביע, אמר הקשר: "מוריניו בנה את הקבוצה הזאת ואז פוטר. אם נזכה בליגת האלופות, הניצחון יהיה שלו? את זה אתם צריכים לשאול את גרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully