וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר הפסיד את האליפות

אוסטנד הפסידה גם את משחק הפלייאוף השני נגד אלסטאר, 76:80 בהארכה, ותסיים ללא אליפות. פאנתינייקוס ואולימפיאקוס בגמר

לאחר שספקולציות אפפו אותו השבוע, ידע שרון דרוקר שעוד לפני שהוא חותם או לא חותם במכבי תל אביב, הוא צריך לנצח את אלסטאר מהליגה הבלגית כדי להישאר בחיים. קבוצתו של דרוקר עלתה למשחק בפיגור 0:1 בסדרה, וגם את הרבע הראשון פתחה לא טוב, וירדה בפיגור 13:20. ברבע השני העניינים נהיו רק חמורים יותר עבור המאמן הישראלי, שכבר ראה את העונה שלו הולכת לאבדון, ואף שינוי שעשה לא עזר. אלסטאר ירדה לחדרי ההלבשה עם יתרון מבטיח, 27:42. ברבע השלישי ניסו באוסטנד למזער נזקים, ולאט לאט החלו להקטין את הפער, ועלו לרבע המכריע רק בפיגור 9.

הדקות הטובות של הפייבוריטית מהמקום השלישי בטבלה המשיכו גם ברבע האחרון, וחניכיו של דרוקר סגרו את כל הפער ושלחו את המשחק להארכה, עם שוויון 69:69 בזמן החוקי. אלא ששם, בחמש הדקות הכי חשובות שלהם העונה, לא הצליחו באוסטנד לעשות עצירות בהגנה, ואלסטאר ניצלה זאת כדי לברוח, ולנצח בסיום 76:80. אלסטאר, שדורגה בסוף העונה הרגילה במקום השישי, מעיפה את אוסטנד הפייבוריטית ומשאירה את שרון דרוקר להתעסק בלעדית בספקולציות לגבי עתידו. את המנצחים הוביל לורן סטוקס, עם 25 נקודות, כשדמיין קנטרל מוסיף 18 משלו. אצל דרוקר, 19 נקודות של ג'רי גרין ו-17 של גרג ברונר לא הספיקו.

יוון: הסופר קלאסיקו בגמר הפלייאוף

אלופת יוון, פנאתינייקוס, העפילה הערב (חמישי) לגמר הפלייאוף היווני, אחרי שניצחה בביתה את פאניוניוס 75:98, והשלימה סוויפ של 0:3 בסדרה. ההגנה של פאניוניוס לא הצליחה לעצור את שחקניו של ז'ליקו אובראדוביץ', שרצו ליתרון 21:34. הירוקים חשבו שהם ישייטו לניצחון קליל, אבל רבע שני ענק של פאניוניוס, בעיקר מצד לבון קנדל ולירוי באקסטר, גרמו למהפך, ויתרון 49:51 לאורחים. פאו התעשתה, פתחה יתרון קל והוליכה 63:69 בסוף השלישי. ברבע הרביעי פאניוניוס לא הצליחה להדביק את הפער, שרק גדל ככל שנקפו הדקות, וסיימה את העונה.

אפסטר פרפרוגלו הוליך את קלעי פאו עם 17 נקודות, קנדי ווינסטון הוסיף 14, ואסילי ספאנוליס תרם 12 ומייק באטיסט קלע 10, שארונס יאסיקביצ'יוס קלע 8. לבון קנדל ולירוי בקסטר הוליכו את פאניוניוס עם 13 נקודות כל אחד.

היריבה הגדולה של פאו, אולימפיאקוס, אירחה בביתה את מארוסי למשחק מספר 3 בסדרה, ואחרי ניצחון 69:85, עלו שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס ליתרון 1:2. חניכיו של פנאיוטיס ינאקיס ידעו שהדרך היחידה להציל את העונה האבודה, עוברת בניצחון נוסף על מארוסי, ועלייה לגמר הפלייאוף המקומי. עם רוח ואנרגיות בהתאם, הם עלו בטירוף כבר בפתיחת המשחק, והודות ליכולת נפלאה של רודריק בלקני עלו ליתרון 12:18 בסוף הרבע הראשון. הרבע השני היה התקפי בהרבה, כששני ה"ישראלים" לשעבר של מארוסי, ג'רוד סטיבנסון וברנקו מילסלייביץ', משאירים אותה בתמונה, אך סיומת חזקה של אולימפיאוקס הורידה אותם למחצית במרווח ביטחון, 31:42. הרבע השלישי המשיך במגמה דומה, כשלין גריר ובלקני נותנים את הטון בהתקפה, בעוד קבוצתו של ינאקיס מציגה את הגנת הברזל המפורסמת, והרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד.

רודריק בלקני הוליך את אולימפיאקוס עם 22 נקודות, מילוש תיאודוסיץ' הוסיף 13 ולין גריר תרם 12. ברה מיליסאבלייביץ' הוליך את מארוסי עם 17 נקודות.

איטליה: סיינה בחצי הגמר

עושה רושם סיינה הצליחה סוף סוף להתאושש מהמחצית השניה המקוללת נגד מכבי. קבוצתו של סימונה פיאנג'יני ניצחה הערב (חמישי) את בולוניה 74:85 ובסדרה 0:3 והיתה לקבוצה הראשונה שעלתה לחצי גמר הפלייאוף האיטלקי. אוולינו ניצחה את קאפו דאורלנדו 79:89 ועלתה גם היא. ארמאני מילאנו גברה על פרמייטה מונטגרנרו 72:90, ועלתה ל-1:2 בסדרה, בעוד רומא הביסה את קאנטו 67:86, ועלתה גם היא ל-1:2.

עבור סיינה, המשחק היום (חמישי) היה רק עוד שלב בדרך לאליפות איטליה. קבוצתו של סימונה פיאנג'יני נתנה עונה רגילה נפלאה, ועושה רושם שהיא לא נותנת למפלה בפיינל פור להוציא אותה מהפורמה בליגה המקומית. דווקא בולוניה פתחה טוב, והובילה 13:23 אחרי עשר דקות משחק. סיינה הצליחה לחזור לעניינים הודות ליכולת טובה של טרל מקינטייר, וסגרה כמעט את כל הפער עד המחצית. הרבע השלישי המשיך להיות צמוד, ואת הריצה שלה שמרה סיינה לרבע האחרון. דקות מצוינות של קשישטוף לברינוביץ' וניהול משחק חכם של מקינטייר הביא לקבוצתו של פיאנג'יני את הניצחון המיוחל, ומספר ימי מנוחה עד חצי הגמר. לברינוביץ' הוביל את סיינה עם 19 נקודות, מקינטייר הוסיף 18, ובוטסי ת'ורנטון סיים עם 17 משלו. מהצד השני, 18 של סטפנו מאנצ'ינלי המוכשר לא הספיקו.

ספרד: ריאל בצרות

במשחק הראשון בפלייאוף הספרדי, אל מול קרוב ל-9,000 צופים, הושפלה הערב (חמישי) ריאל מדריד על ידי אוניקחה מלאגה 73:89. הפתיחה היתה צמודה, כשאלכס הרוול מוליך את ריאל ברבע הראשון, ובכל מהלך המחצית, שהסתיימה ביתרון 40:41 למארחים ממדריד. אלא שאז התפרקה לחלוטין ריאל, והאנדרדוגים ממלאגה ניצלו זאת כדי לטוס קדימה, ולהוביל 52:66 בפתיחת הרבע האחרון. משם, מלאגה לא עצרה, וכל שנותר לריאל היה לנסות ולצמצם נזקים, וגם זה לא ממש עבד. את המנצחים המפתיעים הוביל קרלוס קבזאס עם 16 נקודות באחוזים מצוינים, כשבוניפסה נ'דונג מוסיף 14 משלו. מלאגה נהנתה מאחוזי קליעה נפלאים ל-2 (18 מ-25), ובעזרת משחק קבוצתי סגרה עניין. מהצד השני, 20 נקודות של הרוול ו-15 נקודות ו-10 ריבאונדים של פליפה רייס לא הספיקו. ריאל מוצאת עצמה בפיגור 0:1, כשהמשחק הבא ייערך במלאגה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully