וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסייג ושירזי פוצצו את אימון בני יהודה

15.5.2008 / 17:12

צמד המאמנים רתח על השחקנים, שהפגינו זחיחות לפני משחק התחתית החשוב מול כפ"ס. גורם בקבוצה: "הגיעו עם פוזה כאילו הניצחון בכיס"

רצף הניצחונות של בני יהודה הזניק אותה אל מעבר לקו האדום, והמומנטום החיובי שנצבר בקבוצה הפך את התקווה להישאר בליגה לממשית, אולי ממשית מדי. היום (חמישי) צמד המאמנים של הקבוצה, יעקב אסייג וחזי שירזי, לא ממש אהבו את מה שראו באימון הקבוצה. אחרי הניצחון על בית"ר, ולפני מפגש התחתית הלוהט מול הפועל כפר סבא בשבת, שחקני בני יהודה הפגינו שאננות, דבר שגרם לשניים לפוצץ את אימון הקבוצה ולשלוח את השחקנים למקלחות.

"השחקנים נראו זחוחים מדי, וחלק מהם הגיעו לאימון עם פוזה כאילו הניצחון בשבת כבר מובטח", אמר גורם בצוות המקצועי. במהלך אחד המשחקונים הפנימיים, החליטו אסייג ושירזי לחדול את האימון, ושלחו את השחקנים למקלחות כבר אחרי 50 דקות.

הבעלים חזי מגן הגיב על החלטת אסייג ושירזי: "המאמנים סיימו את האימון כשהם החליטו, אל תעשו מזה יותר ממה שזה. מותר לחגוג בערב של הנצחון על בית"ר ירושלים, אבל לא ביום למחרת. טוב שחגגו, אבל זה נגמר. אני מאוד מקווה שננצח בשבת, אנחנו חייבים את הנצחון כי אחרת לא יהיה ערך לכל המסע המופלא שעשינו עד כה. צריך לשחק בנחישות ולהמשיך לצבור נקודות כדי להישאר בליגת העל".

"משבוע לשבוע", הוסיף מגן, "גם האוהדים מראים כמה הם גדולים, כמה הם רוצים לעזור ולהשפיע, להרגשתי, נישאר בליגת העל, אבל לא אני אשאיר את הקבוצה, אלא השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully