וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי אינטר ורומא יישארו בחוץ במחזור ההכרעה

בעקבות החלטת הרשויות המקומיות בפארמה ובקטאניה, אוהדי אינטר ורומא לא יורשו להיכנס למגרש במחזור ההכרעה המסקרן באיטליה

ביום ראשון הקרוב יתקיים המחזור האחרון והמכריע בסרייה A. אינטר ורומא ייאבקו על האליפות במשחקים מול פארמה וקטאניה, בהתאמה. פארמה וקטאניה מצידן נלחמות על חייהן בליגה.

אינטר או רומא אמנם יזכו באליפות, אבל האוהדים לא יוכלו לחגוג עם הקבוצה שלהם במגרש. הרשויות באיטליה אסרו היום (חמישי) על אוהדי אינטר ללוות את קבוצתם למשחק בפארמה, יומיים לאחר האיסור הזהה שהוטל על אוהדי רומא.

בעקבות האירועים האלימים בכדורגל האיטלקי, שבשיאם רציחת השוטר מחוץ למגרש בקטאניה, במהלך הדרבי מול פאלרמו בשנה שעברה, הוקם גוף אנטי-חוליגני שמטרתו להחליט מתי לאסור על אוהדים לצאת למשחקי חוץ במשחקים שמוגדרים "בסיכון גבוה".
הגוף החליט להעביר את ההחלטה בעניין המחזור הקרוב, לרשויות הערים הרלוונטיות.

ממשטרת פארמה נמסר בתגובה: "הוחלט לסגור את הכניסה לאוהדי אינטר ולא לפתוח את השער המיועד לאוהדי החוץ". בקטאניה סירבו לאפשר הגעת אוהדי רומא למשחק הקרוב, כמו גם למשחק חצי גמר הגביע שהתקיים בשבוע שעבר, מחשש להתפרעויות. בתקשורת האיטלקית דווח שאוהדי אינטר ורומא איימו להתפרע באצטדיון ולכן התקבלה ההחלטה. באיטליה ביקרו את ההחלטה למנוע מאוהדים לראות את קבוצתם לזכות באליפות, אבל נראה כי האוהדים מתכננים בכל זאת להגיע לאצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully