וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוז'אן לא ישחק ביורו

הכישרון בן ה-17 של ברצלונה ביקש מלואיס ארגונייס לא להיכלל בסגל נבחרת ספרד לטורניר בשוויץ ואוסטריה מסיבות אישיות, ונענה בחיוב

הפריצה הגדולה של בוז'אן קרקיץ' העונה במדי ברצלונה סימנה אותו כשפן אפשרי אותו ישלוף מאמן נבחרת ספרד, לואיס ארגונייס, כזימון מאוחר לאליפות אירופה הקיץ, אך מסתבר שבוז'אן עצמו לא מעוניין בכך.

החלוץ המוכשר, שגדל בסרביה אך עבר להתגורר בברצלונה בגיל צעיר וכיכב בכל הנבחרות הצעירות של ספרד, נפגש עם ארגונייס ועל פי ה"אל מונדו" הקטלוני, ביקש ממנו שלא להיכלל בסגל הנבחרת ליורו בגלל סיבות אישיות. ארגונייס, שיכריז על הסגל המלא לטורניר מחרתיים (שבת), היה צפוי לזמן את בוז'אן לצידם של החלוצים פרננדו טורס, דויד ויה ודני גויזה, אך קיבל את בקשתו ויאלץ לבחור חלוץ חלופי, ככל הנראה לואיס גארסיה מאספניול או סרג'יו גארסיה מסראגוסה. מי שבינתיים מחוץ לסגל הוא לא אחר מאשר ראול, שכבר השלים עם כך שלא ייצג את ספרד באליפות אירופה.

ראול בן ה-30, שכבש העונה 18 שערים בליגה הספרדית, כבר מתכנן את חופשת הקיץ שלו. "המטרה שלי היא לנוח ולצבור כוח לעונה הבאה", אמר חלוצה של ריאל מדריד, אחרי שזכינו באליפותך שנייה, זו הולכת להיות עונה מאוד ארוכה וקשה". ומה עם היורו? "הרבה זמן עבר מאז הגענו לשלבים שהצבנו לעצמנו באליפות אירופה", אמר ראול ל"מארקה" הספרדי, והתייחס לאי זימונו, כך נראה לסגל. "ברצוני להשתתף, אבל כל יום שעובר הופך זאת למורכב יותר. אבל אני רוצה להתמקד ביומיום שלי, ובמועדון שלי".

אגב, זימונו של בוז'אן עלך חשבון ראול, מפחית מסיכוייהם של לואיס גארסיה מאספניול או סרג'יו גארסיה מסראגוסה להצטרף לסגל.

ובינתיים ממשיכה ברצלונה בנסיונות להתחזק ברכש רציני לקראת העונה הבאה בעקבות הכישלון המוחלט של העונה. לאחר שכבר סיכמה על פי הדיווחים עם דני אלבז, מגינה הברזילאי המצוין של סביליה, שלא ששה לשחררו, הגישו הקטלונים הצעה מוגדלת בסך 35 מיליון יורו עבורו ועבור סיידו קייטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully