וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס: "רונדו היה האקס פקטור"

גארנט? פירס? אלן? לברון יודע מי באמת הוביל את הסלטיקס לניצחון על קליבלנד. גם קובי מפרגן: "הפעם החברים סחבו אותנו קדימה"

20 משחקים נערכו עד הלילה בסדרות חצי הגמר האזוריות ב-NBA, מתוכם הושג רק ניצחון חוץ אחד (של דטרויט באורלנדו). מה זה אומר? לא ברור, אבל אם המשמעות של זה היא שניאלץ להיגרר למשחק מספר 7 בשלוש הסדרות שנותרו, מי אנחנו שנתלונן.

הלייקרס מעודדים

הניצחון של הלייקרס העלה אותם ליתרון 2:3 בסדרה, אבל בניגוד לשני המשחקים הראשונים, יוטה יכולה להיות קצת מעודדת. קצת. היא לא התפרקה הלילה (חמישי) בסטייפלס סנטר (זו הפעם הראשונה העונה שהיא לא הפסידה ב-LA בפער דו ספרתי), אבל עם מאזן 5:0 בלוס אנג'לס, סלואן יודע שמשהו צריך להשתנות אם הקבוצה תחזור לשם למשחק שביעי. "היו לנו כמה הזדמנויות היום", אמר ג'רי סלואן, "אבל הזריקות החשובות לא נכנסו ולא הצלחנו להלחיץ אותם".

הלייקרס, מנגד, שלא פיגרו שנייה אחת במשחק, יכולים לצאת בתחושה שהדברים הולכים בכיוון שלהם. אם קובי מצליח לסיים עם 26 נקודות ולהוביל את קבוצתו לניצחון כשהוא עם גב פגוע ולוקח עשר זריקות בלבד מהשדה, סימן שהמכונה של פיל ג'קסון מתקתקת.

"ידעתי שאני לא כשיר ב-100 אחוז", סיפר קובי, "כך שהיה חשוב לי להתחיל טוב את המשחק. גם ברבע השלישי היו רגעים שהייתי צריך לקחת את המשחק על הכתפיים, אבל בסיום היו אלה למאר ופאו שסחבו אותנו קדימה".

במשחק הקודם פיל ג'קסון נזף בשחקני הלייקרס וציין כי "החברים נטשו את קובי לבד בקרב", אבל ה-MVP יודע שהלילה הוא לא היה מצליח לעשות את זה בלי עזרה מידידים: אודום קלע 22, גאסול הוסיף 21, ראדמנוביץ' הוסיף 15 ופישר תרם 14. הלייקרס העונה במאזן 1:17 כשכל החמישייה קולעת בדאבל פיגרס, ואם זה ימשיך ככה, זה ייגמר רק עם טבעות.

קובי לא זרק לסל ברבע הרביעי, אחרי שבמשחק הקודם הוא היה 2 מ-13 ברביעי ובהארכה. ובכל זאת, הלייקרס קלעו 8 נקודות בדקה האחרונה וספגו רק 2. "הוא ניהל את המשחק בצורה הכי נכונה שאפשר", אמר המאמן על קובי, ואודום הוסיף: "הוא כל כך טוב מבחינה התקפית, כך שאתה תמיד יודע שתקבל את הכדור בעמדה הכי נוחה שאפשר. כל הקבוצה נשענת עליו".

בוסטון מתקרבת לגמר

הסלטיקס ברגשות מעורבים. בוסטון עדיין נבוכה מעט מהיכולת של הכוכבים בהפסד במשחק הרביעי, אבל מעודדת מהניצחון הביתי השביעי ברציפות בפלייאוף, שהעלה אותה ליתרון בסדרה מול קליבלנד ל-2:3. "עכשיו נהיה חייבים לנצל את המומנטום הזה שיצרנו הלילה ולקחת אותו גם למשחקי החוץ", אמר קווין גארנט בסיום, אחרי שקלע 26 וקלט 16.

הסלטיקס, כאמור, מודאגים מחמשת ההפסדים במשחקי החוץ בפלייאוף, והמאמן דוק ריברס מבטיח: "הוא יגיע מתישהו. אני לא יודע מתי, אבל זה אם יהיה במשחק השישי בקליבלנד, זה יהיה נפלא".

פול פירס קלע 29, ריי אלן תרם 11, אבל נדמה שאלן הוא כבר לא החוליה השלישית במשולש הקסם של בוסטון, אלא דווקא רג'ון רונדו. רונדו פתח חלש את המשחק, וריברס העלה במקומו את קאסל, אבל אחרי שגם החייזר התקשה לקלוע, לקראת סוף הרבע השני רונדו הוחזר לפרקט ולא ירד ממנו עד הסיום.

"לא, אני בכלל לא עייף", אמר רונדו אחרי שהשלים מחצית שלמה ו-42 דקות בסך הכל, יותר מכל סלטיק אחר, "ניסיתי להיות אגרסיבי לאורך כל הסדרה, ואני שמח שהלילה הזריקות גם נכנסו". את המחמאות הגדולות ביותר קיבל רונדו דווקא מלברון ג'יימס. "הוא היה האקס פקטור שלהם", החמיא לברון לרונדו, "בכל פעם שהם היו צריכים את השלשה הגדולה, הוא היה שם. 20 נקודות, 13 אסיסטים ואיבוד אחד, המספרים מדברים בעד עצמם. אני חושב שבלעדיו היה להם הרבה יותר קשה לנצח. הוא ללא ספק היה המצטיין".

לברון עצמו, אגב, פתח חזק את המשחק וקלע 23 מה-35 שלו כבר ב-20 הדקות הראשונות, אבל מאז נחלש, הרבה בזכות יכולת הגנתית טובה של פול פירס. "עכשיו אנחנו חייבים להגיע למשחק השישי בידיעה שזה ניצחון או הביתה, אבל אנחנו קבוצה מצוינת בבית", אמר לברון, והוסיף בשחצנות: "קבוצה של לברון ג'יימס אף פעם לא תגיד נואש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully