וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט עלול לעמוד לדין משמעתי

בהתאחדות האנגלית לא אהבו את הביקורת של גרנט על השופטים והרמיזות שהם מושפעים מהיונייטד. להמן: "השוערים האנגלים טיפשים מדי"

מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט עלול לספוג עונש הרחקה מההתאחדות האנגלית, בעקבות הביקורת הקשה שהטיח בשופטים סטיב בנט ומייק דין.

גרנט האשים את השופטים שלדעתו "מושפעים" ממנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון. המנג'ר כעס בעיקר על הרחקתו של ג'ון אובי מיקל במשחק הראשון בין הקבוצות באולד טראפורד, ובנוסף טען כי פול סקולס היה צריך להיות מורחק ו-וויגן הייתה צריכה לקבל פנדל במשחק האליפות המכריע של היונייטד מול קבוצתו של סטיב ברוס. בהתאחדות האנגלית כאמור, לא אהבו את הרמיזות והאמירות של גרנט, והוא עשוי לעמוד לוועדת משמעת ולספוג עונש הרחקה.

כאמור, במקביל להכנות לגמר ליגת האלופות מול מנ'צסטר יונייטד, בשבוע הבא במוסקבה, מצא גרנט זמן להתלכלך על השופטים באנגליה: "צפיתי במשחק בין וויגן למנצ'סטר יונייטד והשופט, כצפוי, היה טוב לצד אחד. אמרתי כבר שאני מאמין בפייר פליי האנגלי ואני לא אגיד שום דבר נגד זה, אבל מה שקרה היה מה שצפיתי שיקרה". הישראלי הוסיף: "באנגליה יש שופטים טובים, אבל יש כמה שאפשר להשפיע עליהם, כפי שראינו".

בהתייחסו להרחקה של ג'ון אובי מיקל, במשחקו הראשון של גרנט על הקווים, מול יונייטד באולד טראפורד, שלח המנג'ר רמזים עבים לתחושותיו כשאמר ש"ההחלטה הזו לא הייתה רק של השופט".

בנוסף אמר על אותו משחק: "השופט שינה לחלוטין את התוצאה. אני לא חושב שלאובי מיקל הגיע אדום באותו משחק ואני כן חושב שסקולס היה צריך להיות מורחק ושלוויגן הגיע פנדל ביום ראשון. אני לא חושב שהעולם או הכדורגל האנגלי נגד צ'לסי, אבל היו כמה צירופי מקרים שהיו לטובת מנצ'סטר יונייטד. אבל שוב, אני מעוניין לברך אותם".

צחצח נעליים, קבל מרצדס

ג'יימס מקפייק בן ה-20 משמש כמצחצח הנעליים של שחקני ברמינגהאם, לא בדיוק העבודה הכי מכניסה בעולם, אבל החל מהשבוע הוא בעליה של מרצדס חדשה ונוצצת. המכונית היוקרתית בשווי 30 אלף ליש"ט ניתנה למקפייק על ידי שחקן הקבוצה אוליבייה קאפו.

הקשר הצרפתי, שהרוויח מעל מיליון וחצי ליש"ט העונה, זרק לעברו של מקפייק את מפתחות המכונית כמתנה לכבוד סיום העונה לאחר שהקבוצה נשרה לליגת המשנה, ואז נסע עם הצעיר הנדהם לביתו ונתן לו את צרור המפתחות הרזרבי.

לאחר שמקפייק התעקש שלא לקבל את המתנה כיוון שהוא לא מסוגל לעמוד בתשלומי הביטוח של המכונית, הבטיח קאפו לשלם גם עבורם, ומקפייק נאות לבסוף לקבל את המתנה הנדיבה.

להמן: "השוערים האנגלים טיפשים מדי"

מצוקת השוערים של נבחרת אנגליה היא לא דבר חדש, ויינס להמן, שוערה של ארסנל, סיפק הסבר מקורי לכך בראיון ל"דיילי מייל". לדבריו של הגרמני הוותיק שאיבד את מקומו בשער התותחנים העונה, השוער האנגלי הממוצע הוא פשוט טיפש מדי.

"לפעמים השוערים המקומיים כאן לא נשארים מספיק זמן בבית הספר", אמר להמן. "בתור שוער אתה צריך לשמור על רמת ריכוז גבוהה לאורך 90 דקות, ולפעמים גם 120 ואפילו 150 דקות. הדרך הטובה ביותר ללמוד לעשות זאת היא דרך המטלות הלימודיות בבית הספר, וכשאתה עוזב את הלימודים בגיל 16 אתה מאבד את היכולת הזו. לכן השוערים הזרים מגיעים לכאן. אני מכיר כמה מהם ומדובר באנשים חכמים, כמו פטר צ'ך ואדווין ואן דר סאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully