וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין סירב לשחק

הרוחות מסרבות להירגע במכבי ת"א. למרות הניצחון על עפולה/גלבוע 69:95, סירב השחקן להשתתף במשחק כשכבר לא נותר לו ערך ספורטיבי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידיאו: יועד כהן

שרף: "אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו"

על הפרקט נדמה היה כי מכבי תל אביב חוזרת לעצמה, לאחר שהביסה את גלבוע/עפולה 69:95 והורידה את הקבוצה האורחת לליגה השנייה, אולם מחוצה לו נראה כי הממלכה של שמעון מזרחי עודנה גועשת ורועשת.

במהלך המשחק הרבו אוהדי מכבי שהטריחו עצמם עד ליד אליהו לקרוא בשמו של גארד הקבוצה, טל בורשטיין, שכן קיוו כי ישותף במשחק. מספר דקות לסיום, בשיאו של הגארבג'-טיים, קרא המאמן צביקה שרף לגארד הישראלי והורה לו להצטרף לחבריו במגרש. אלא שבורשטיין, אשר לא שותף כלל במחזור הקודם מול אשקלון ומיעט לשחק גם בפיינל פור היורוליג, סירב לכך. את תגובתם של בורשטיין ושרף לא ניתן היה להשיג.

"זה ברור ששיחקנו היום יותר טוב מכפי ששיחקנו נגד אשקלון וגליל עליון", אמר שרף בסיום המשחק. "אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו של הגנה יותר טובה וריבאונד יותר טוב. אין לי תשובה מה היה יותר טוב היום משאר המשחקים". שרף ביקש שלא להתייחס לשמועות בדבר מחליפיו האפשריים בעונה הבאה, והוסיף כי "אין לי עניין להתעסק עם שום דבר מהשמועות. כל מה שאני רוצה עכשיו זה להכין את הקבוצה לאתגרים הבאים שלה".

המאמן המאוכזב, אבנר יאור, שירד עם קבוצתו לליגה הלאומית, כמעט ודמע במסיבת העיתונאים. "ניסינו. עשינו את כל מה שיכולנו, אבל היה הרבה חוסר ריכוז. זה שילוב של חוסר ריכוז והרבה חוסר מזל. זה ברור לחלוטין שאם היינו מנצחים פעם אחת במשחקים האחרונים, זה היה משנה את התמונה עבורנו". לאחר מכן התפנה יאור לסכם את העונה החולפת. "אני חושב שהלכנו על קו מסוים. אני מעריך מאוד את האנשים בגלבוע/עפולה. זה מועדון שעשה איתי דרך ארוכה כשעלינו לליגה הראשונה. יש לי סימפטיה, הערכה והרבה כבוד לאנשים פה ולכן האכזבה שלי מהולה גם בעצב בגלל הסיטואציה שנוצרה. זה ממש ממש חבל ואכזבה גדולה של כל מי שמעורב".

בסיום המשחק התגרו כעשרה מאוהדי עפולה באוהדי מכבי בשירי "אין גביע, אין אירופה". המשטרה הפרידה בין הניצים והרחיקה את אוהדי עפולה מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully