וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליבריה מאשרת שהחתימה את מרין

הנשיא הקוסטה ריקני אישר כי לבלם זכרון דברים חתום לשלוש שנים. על פי הדיווח, חברו של הבלם, השוער אלברו מסן יצר את הקשר בין הצדדים

מכבי נתניה ולואיס מרין הכחישו אתמול (שלישי) את הפרסומים על סיכום בין הבלם לקבוצת ליבריה לשלוש שנים, אבל התקשורת בקוסטה ריקה ממשיכה לעסוק בהרחבה בחזרתו של מרין למדינה. על פי הדיווחים, שאושרו על ידי נשיא ליבריה, מרין כבר חתם על זכרון דברים וישחק בקבוצה בשלוש השנים הקרובות.

הצהרתו של מרין, לפיה הוא חוזר לקוסטה ריקה, עוררה הדים רבים וכלי התקשורת מיהרו לתת לידיעה את הכותרות הראשיות. בדיווח באחת מתחנות הטלויזיה, נטען כי בין מרין לראשי ליבריה יש זכרון דברים חתום. הידיעה הזו אושרה על ידי נשיא המועדון, מריו סוטלה, שגילה כי מי שאחראי על ההעברה הצפויה הוא שוער הקבוצה, אלברו מסן, חברו הקרוב של הבלם. מרין ומסן שיחקו יחד בקבוצת אלחואלנסה ובנבחרת. מרין צוטט כאומר: "אלברו יצר את הקשר. אמרתי לו שאני רוצה לחזור לקוסטה ריקה והוא דיבר עם דון מריו".

עוד נטען בקוסטה ריקה כי מכבי נתניה לא תזכה לתשלום מכיוון שמרין מסיים את חוזהו בקיץ. בנוסף, חוזהו של מרין צריך לקבל את אישורו של מאמנה החדש של ליבריה, הצרפתי מנואל אמורו, מגן העבר של מונאקו והנבחרת. יחד עם זאת, יצא האתר "פוטבולטיקו", שפרסם את הידיעה, בכותרת: "אותם צבעים", שכוונתה שהבלם ימשיך ללבוש את הצהוב-שחור של ליבריה.

בראיון לתחנת "רדיו קולומביה" הסביר מרין מדוע החליט לעזוב את ישראל: "יש הרבה סיבות להחלטה שלי לחזור, אבל למשפחה שלי יש את המשקל המשמעותי בכך. ליבריה הציעה לי חוזה מצוין לשלוש שנים ובגילי, זו הזדמנות מצוינת לחזור למדינתי".

מרין דיבר בחמימות על מדינת ישראל: "צברתי כאן ניסיון והיו לי שנתיים מצוינות, שגרמו לי לגדול כאדם". הבלם אגב, שלח רמז למאמן הנבחרת כשציין שלא יסרב להצעה לחזור לסגל ה"טיקוס".

במכבי נתניה טענו כי המועדון והשחקן מנסים למצוא פתרון שישאיר את השחקן במדי הקבוצה. גם מאמנה הבא של הקבוצה, לותר מתיאוס, שיגיע לישראל ביום ראשון, עשוי לנסות לפתור את סוגיית מרין והישארותו בנתניה.

"הצדק יצא אל האור"

הנהלת מכבי נתניה הביעה הערב (רביעי) שביעות רצון מניצחונה של קבוצת הנוער 0:1 על מכבי פתח תקוה במשחק החוזר של רבע גמר גביע המדינה. כזכור, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ביטל את תוצאת המשחק הראשון (1:2 לנתניה), וקבע משחק חוזר בעקבות פרשת "שקית השתן" שטען הקוון שנזרקה לעברו.

הערב התקיים המשחק באצטדיון הקופסא והסתיים בניצחונה של נתניה 0:1 משער של חן עזרא בתוספת הזמן. במועדון יצאו מגדרם מרוב שמחה וטענו כי: "הצדק יצא אל האור". בהנהלה ייחסו חשיבות גדולה מאוד למשחק. קבוצת הנוער תפגוש את האלופה בית"ר ירושלים בחצי הגמר.

ולעניין אחר. החלוץ איתי שכטר נעדר מאימון הקבוצה ועבר בדיקת MRI. בנתניה מקווים כי התוצאות יהיו חיוביות והשחקן יוכל ליטול חלק במשחק בשבת בירושלים. לעומתו, הבלם אבי סטרול ערך אימון מלא והוא יפתח בשבת על חשבונו של מרין המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully