וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס מרין חוזר הביתה?

בלם מכבי נתניה התראיין בתחנת רדיו בקוסטה ריקה, סיפר כי סיכם בקבוצת ליבריה לשלוש שנים והסביר כי הצעד נובע מהדאגה למשפחתו

בלם מכבי נתניה ונבחרת קוסטה ריקה, לואיס מרין, אישר הבוקר (שלישי) לתחנת רדיו מקומית במדינתו כי סיכם בקבוצת ליבריה לשלוש שנים. על פי הדיווח, הבלם קיבל הצעה כספית גבוהה מאוד ששכנעה אותו לסכם במועדון. מרין אמר לתחנת "רדיו קולומביה" שההחלטה לחזור לקוסטה ריקה נובעת גם מהדאגה למשפחתו וכי מבחינתו מדובר בצעד הנכון.

מרין אישר שסיכם לשלוש שנים בליבריה ואף הוסיף כי לאחרונה ניהל משא ומתן גם עם הקבוצה בה שיחק במרבית הקריירה שלו, דפורטיבו אלחואלנסה, אך זה לא הגיע לכדי סיכום. בנוסף הוסיף מרין לתחנת הרדיו כי ינחת בקוסטה ריקה בתחילת חודש יוני.

מרין מסר בתגובה לוואלה! ספורט: "זה לא נכון שסיכמתי, אני עדיין לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה. אולי זה יהיה בנתניה ואולי במקום אחר". מרין לא הכחיש את קיום הראיון הרדיופוני, אבל על השאלה האם ישחק בוודאות בנתניה בעונה הבאה ענה: "אני עדיין לא יודע, נחכה ונראה".

יאמר לא מוותר על מרין

דניאל יאמר ולותר מתאוס מעוניינים להמשיך את חוזהו של מרין בקבוצה, ולאחרונה שוחחו יאמר ומרין מספר פעמים והגיעו להסכם חיובי בעל פה המשאיר את הבלם לעונה נוספת בנתניה. אולם מסתבר שבתוך משפחתו של מרין קיימת מחלוקת גדולה ורעייתו של מרין לוחצת עליו לשוב לקוסטה ריקה. רעייתו של מרין כבר החליטה שהיא בכל מקרה חוזרת לקוסטה ריקה מיד עם סיום העונה.

יאמר, ששמע על הבעיות בתוך משפחתו של מרין, ביקש מנשיא המועדון גיל לב לשוחח עם השחקן ולנסות ולסייע לו עד כמה שניתן כדי להקל על מצוקותיו. בהודעה שפירסם הערב המועדון בעקבות הידיעה נמסר כי "אנו אופטימיים ובטוחים שנמצא את הפתרון שישביע את רצון שני הצדדים". גורם הבקיא בפרטים אמר הערב: "מרין שחקן סופר הוגן והכרטיס האדום שהוא ספג בשבת זה משהו נדיר וכנראה שמעיד על מצוקה אמיתית שגורמת לו אי שקט וחוסר ריכוז".

סטרול ושכטר כשירים

הבלם אבי סטרול והחלוץ איתי שכטר ערכו היום אימון מלא ושניהם יעמדו לרשות הצוות המקצועי במשחק בשבת מול בית"ר ירושלים. סטרול ערך אימון מלא לאחר היעדרות של למעלה משבועיים בהם סבל מפציעה טורדנית בגיד אכילס. בימים האחרונים הוגברו הטיפולים בבלם שאמור לפתור לעטר את המצוקה בעמדת הבלם בעקבות הרחקתו של מרין בשבת האחרונה. בצוות המקצועי הביעו היום שביעות רצון מהשיפור במצבו של סטרול.

החלוץ איתי שכטר ערך אף הוא אימון מלא באופן די מפתיע. החלוץ התאמן עם תחבושת מיוחדת שעטפה את הכתף הפגועה, ומחר יעבור בדיקת MRI כדי להסיר כל ספק לגבי חומרת פציעתו. נראה כי גם שכטר יעמוד לרשותו של עטר בשבת.

החלוץ תיירי טאזמטה, שחלה בשבת ולא נכלל בסגל, החלים לחלוטין וערך היום אימון מלא. הקפטן לירן שטראובר, יחיאל צגאי, אמייה טגה, דלה ימפולסקי, שניר גואטה ותיירי טאזמטה ערכו היום ביקור בפנימיית רננים לנוער במצוקה בזכרון יעקב, ונפגשו עם כ-150 מילדי הפנימיה.

מחר תקיים קבוצת הנוער של מכבי נתניה את המשחק החוזר במסגרת משחק חצי גמר הגביע מול מכבי פתח תקוה וזאת על פי פסיקת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בעקבות ארועי שקית השתן שהושלכה על הקוון. המשחק ייערך ב-18:30 באיצטדיון הקופסא והכניסה חופשית לקהל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully