וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לבנות יש דאבליסטית

מכבי חולון היא האלופה ומחזיקת גביע המדינה בכדורגל נשים לאחר שניצחה בגמר הגביע את אס"א תל אביב 3:4 בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים

מכבי חולון היא הדאבליסטית של כדורגל הנשים בישראל, לאחר שזכתה בגביע המדינה כשניצחה את בנות אס"א תל אביב בתוצאה 3:4.המשחק הוכרע רק בבעיטות הכרעה מ-11 מטר לאחר 120 דקות שהסתיימו בתוצאה 1:1.

חולון עלתה ליתרון 0:1 במחצית הראשונה משער של אור ארז בדקה ה-25, אך אס"א השוותה בדקה ה-68 משער של דוברת בנדל, 1:1. 10 דקות לסיום נותרה חולון בעשרה שחקנים לאחר הרחקתה של טל שינו בצהוב שני.

למרות העדיפות המספרית, אס"א לא הצליחה לכבוש את שער הניצחון, ושתי הקבוצות הלכו להארכה. בהארכה העייפות השפיעה על שתי הקבוצות. אס"א היתה קרובה לכיבוש, אך החמיצה פעמיים, ושתי הקבוצות ניגשו להכרעה מהנקודה הלבנה. אושרת עיני, ורד כהן, אור ארז וסיוון פחימה כבשו לחולון, מורן פרידמן, עדי שטיין ומורן לביא כבשו לאס"א, בסיום 3:4 לחולון שזוכה בגביע.

החולוניות עשו את דרכן לגמר לאחר שגברו בקלות על בנות מכבי "כשרונות" חדרה בתוצאה 0:7 . הבנות מאוניברסיטת תל אביב גם הן לא התקשו במיוחד בשלב חצי הגמר כשגברו על הפועל באר שבע בתוצאה 0:5. אולם, לאלופת המדינה הם הפסידו בפנדלים, וחזרו לספסל הלימודים מאוכזבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully