וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבחינתי זה נגמר"

15.5.2008 / 12:47

אבי נמני מתכונן להופעת הפרידה שלו מהקהל הצהוב מול מכבי פתח תקוה בשבת. הנהלת מכבי תל אביב הוזילה את מחירי הכרטיסים

אבי נמני יתלה ביום שבת את נעליו באופן סופי, כשישחק את משחקו האחרון כשחקן פעיל במדי מכבי תל אביב, כך הודיעה הנהלת הצהובים באופן רשמי.

הג'נרל מנג'ר של מכבי תל אביב, שותף העונה בארבעת המחזורים הראשונים של העונה בלבד ומאז עסק בתחום הניהולי מקצועי. הנהלת המועדון הודיעה כי נמני ייכלל בסגל של ניר לוין למשחק הבית מול מכבי פתח תקוה ביום שבת (19:30) וכי יהיה זה משחקו האחרון של נמני בקריירה.

ההנהלה קראה לאוהדים למלא את אצטדיון בלומפילד לכבוד נמני. עם או בלי קשר, הוחלט במכבי להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק. כרטיס מבוגר יעלה 40 שקלים וכרטיס לחיילים ונוער יעלה 20 שקלים. בעלי מנויים יוכלו לרכוש כרטיסים במחיר של 20 שקלים.

"מגיע לקהל להיפרד ממני כמו שצריך"

היום (חמישי) התייחס נמני למשחק הפרידה הצפוי לו בתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל: "אני מתרגש, אבל קודם כל חשוב שנישאר בליגה, ואז שתהיה הפרידה בחמש הדקות האחרונות של המשחק. אני מבחינתי פרשתי כבר בעונה שעברה. אלמלא כל מה שהיה בתחילת העונה לא הייתי חוזר בכלל. מבחינתי זה נגמר. עכשיו זה אקט של כבוד כלפי הקהל כי מגיע לו את זה, להיפרד ממני כמו שצריך".

כשנשאל מדוע לא פרש בסיום העונה שעברה אמר נמני: "בעונה שעברה היה משחק שניצחנו את הכח חודש לפני סוף העונה וקיבלתי את ההחלטה לפרוש, כי ידענו שנהיה באירופה ופה התקבלה ההחלטה. אבל חזרתי, כי המועדון הוא הרבה מעבר ליוקרה שלי ושל אף אחד אחר. אני כל כך הרבה שנים בכדורגל והרבה פעמים דברים לא תלוים בך. במהלך הקריירה שלי רוב הדברים היו תלוים בי, אבל הפעם לא. זה לא משהו שהתקבל ברגע אחד, גם קיבלתי זריקות לפני המשחק, וזה כאבים, לא משהו שבא בקלות. הכל זה בראש, אם אתה מכין את עצמך כמו שצריך אין שום בעיה, זה בא באופן טבעי ודי ברור מבחינתי, ואני שמח שזה הגיע. אני לא לוקח את הדברים בצורה שלילית".

בקשר לתפקידו הנוכחי אמר נמני: "עכשיו צריך לעשות שינוי פאזה ושינוי מחשבה, ולהסתכל קדימה לראות איך ליהנות מדברים אחרים. העבודה שלי עכשיו הרבה יותר קשה בצד השני. האחריות היא הרבה יותר גדולה, התעסקות הרבה יותר גדולה. זאת עבודה סביב השעון, בלי סוף. כשחקן אתה בא לאימון, חוזר ממנו וזהו. עכשיו זה שונה לגמרי. המגמה בעונה הבאה היא להמשיך באותו תפקיד. זה לא סוד שאנחנו בונים את העונה הבאה, ויש לנו עדיין משימה להבטיח במאה אחוז את המקום בליגה. אנחנו עובדים די במרץ לבנייה לשנים הבאות, ואני מאוד מקווה שהדברים יעבוד כמו שאנחנו רוצים, כדי שבאמת תהיה לנו קבוצה הרבה מעבר לטובה".

לגבי האהדה חסרת התקדים לה הוא זוכה מהקהל הצהוב אמר: אני יכול להסביר את החיבור לקהל בכך שאני לא מנסה להיות מה שאני לא. זה משפט שאומר הכל. אני לא חי בפלנטה אחרת אני חי על הקרקע, אני הולך ל-400 או 500 אירועים בשנה, בארץ שלנו כולם מכירים את כולם, וככה אני רוצה להיות".

כשנשאל לגבי הרגעים הגדולים ביותר שלו בקריירה השיב נמני: "הרגע הכי גדול היה האליפות הראשונה, כי הייתי בן 18 וזה היה אחרי תקופה של הרבה שנים שלא לקחו במכבי אליפות. היינו חבורה של שחקנים צעירים עם ותיקים בשילוב טוב, זאת היתה אליפות בלתי נשכחת. הרגע הגדול אישית היה דווקא אחרי שעברתי לבית"ר, כשבאתי ושיחקתי בהרכב לאחר שלא התאמנתי כמה חודשים, ואחרי שתי דקות כבשתי שער".

קודריאה על הכוונת

גורמים בהנהלת הקבוצה, אישרו היום כי קשרה האחורי של נבחרת רומניה וקבוצת סיינה האיטלקית, פול קודריאה, נמצא חזק על הכוונת של הצהובים לקראת העונה הבאה. קודריאה בן ה-27, היה מועמד להגיע לקרית שלום, כבר בחלון ההעברות, בחודש ינואר השנה, אך העדיף לבסוף להישאר באיטליה.
לקשר יש 32 הופעות בנבחרת רומניה ובמכבי מקווים מאוד להחתימו לקראת העונה הבאה.

בשבוע הבא תערוך הנהלת המועדון, פגישות עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ועם יושב ראש בני סכנין מאזן גנאים במטרה להאיץ את המשא ומתן לרכישתם של מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן.

עדכון ראשון 14.5.08 20:16
עדכון אחרון 15.5.08 12:56

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully