וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו את מי לפצח

אחרי ארבעה הפסדים רצופים בליגת העל, מכבי תל אביב נזכרה בימים הטובים והביסה 69:95 את עפולה/גלבוע, שירדה לליגה הלאומית

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

עפולה/גלבוע חוזרת ללאומית

מסתבר שיש קבוצה אחת, אבל רק אחת, שלא הייתה מסוגלת לעשות למכבי תל אביב צרות השנה. קוראים לה הפועל עפולה/גלבוע, וכנראה שמגיע לה לרדת לליגה הלאומית. הערב (רביעי) היא הפסידה למכבי תל אביב בפעם הרביעית העונה, למעשה הובסה 95:69, ואיבדה כל סיכוי להישאר בליגה. עודד קטש והגליל יכולים רק להודות לחבורה של צביקה שרף, שלא נשברה מול קבוצה שנחותה ממנה בכמה רמות טובות.

אפשר להגיד שהצהובים הזכירו במשחק הזה את הימים הטובים שלהם, מצד שני - מתי בימים הטובים הם היו כל כך מחוייכים אחרי ניצחון ביתי על האחרונה בטבלה.

מהלך המשחק

ההגנות לא עבדו יותר מדי בתחילת המשחק, מה שאיפשר גם לאורחים מהעמק להיכנס לקצב מהיר ולגנוב את היתרון מפעם לפעם, עד שוויצ'יץ' ועמרי כספי העלו את הצהובים ל-10:18. לגלבוע היו הזדמנויות לחזור למשחק ולצמק, אבל שחקניה החטיאו שוב ושוב מעבר לקשת, ודייויד בלותנטאל ניצל את זה כדי לסגור את הרבע הראשון ביתרון 15:24.

דרק שארפ פתח את הרבע השני בשלשה חשובה, שהעלתה את המארחים ליתרון דו-ספרתי משכנע, 17:30. הזרים של עפולה נראו כאילו הם מנסים להרשים אנשי מקצוע מסויימים, אולי לקראת העונה הבאה, והיכולת הקבוצתית נעלמה לטובת היכולת האישית, שלא השיגה יותר מדי. בשלב מסויים, האורחים התחילו לאבד כדורים ברצף, והמשחק נראה גמור בשלב מוקדם מאוד. אחרי שלשה של בלותנטאל, הצהובים ירדו להפסקה במצב רוח רגוע לשם שינוי, וביתרון 35:52.

עפולה פתחה את הרבע השלישי עם חמש נקודות רצופות, אבל נשברה בחזרה מהר מאוד. מכבי הגיבה בדאנק מרשים של מוריס ובעוד שלשה של קאמינגס, בדרך ליתרון 44:63 אחרי 5:30 דק'. השלשות המשיכו להיכנס בצד הצהוב, ואלכס גארסיה סיים את הרבע השלישי עם עוד אחת כזאת, בדרך ליתרון 55:74.

גארסיה ובלותנטאל הוסיפו עוד שתי שלשות בפתיחת הרבע האחרון ופירקו את עפולה לחלוטין, כשהעלו את הצהובים ל-55:82. מכאן כבר לא הייתה לאורחים אפילו אפשרות תאורטית לחזור לעצמם, והשחקנים באדום "נהנו" מהדקות האחרונות שלהם על הפרקט בהיכל נוקיה - לפחות עד סתיו 2009.

קלעו למכבי תל אביב: אסטבן באטיסטה 18, דייויד בלותנטאל 16 (3 מ-3 לשלוש), אלכס גארסיה 13 (3 מ-4 לשלוש), יותם הלפרין 10 ו-6 אסיסטים, עמרי כספי 9, ונטיגו קאמינגס ודרק שארפ 8 כל אחד, ניקולה וויצ'יץ' 6, טרנס מוריס 5, וויל ביינום 2 ו-8 אסיסטים.

קלעו להפועל עפולה/גלבוע: למונט ג'ונס 18, גור פורת אדם והול 10 כל אחד, ג'רמיין הול 9, חנן קולמן 8, טונג'י אוואג'ובי 5, עמית בן דוד 4, ריבון קובייל 3, שיר לביא 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully