וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל ניצל מעוד פאדיחה

הספרדי התקשה מול סטראצ'ה בהמבורג, בדרך לניצחון 4:6, 6:7. פדרר טייל מול ניימינן. אנדי רם ויוני ארליך הפסידו שוב בסיבוב הראשון

רפאל נדאל, המדורג מספר 2 בעולם, התמודד הערב (רביעי) עם המדורג 47 בעולם, פוטיטו סטראצ'ה ולמרות שהתקשה מאוד במערכה השנייה, ניצח בסופו של דבר 4:6, 6:7. לפני כן, ניצח פדרר בקלות את ניימינן הפיני.

במערכה הראשונה הוביל נדאל בביטחון ולא התקשה במיוחד לנצח 4:6. במערכה השנייה הסיפור היה אחר לגמרי. סטארצ'ה הפגין יכולת מרשימה במשחקי ההגשה שלו ומצא את עצמו מוביל 5:6. נאדל לא התכוון להישבר ושלח את המערכה לשובר שיוויון.
גם בשובר שיוויון התקשה הספרדי אולם בסופו של דבר, טעות קריטית של האיטלקי, אשר שלח כדור היישר לרשת במצב של 6:6, סיימה את המאבק ונאדל מנצח 6:8 בשובר השיוויון ו-0:2במערכות. בסיבוב הבא יתמודד נדאל עם אנדי מארי הבריטי.

בשנה שעברה, רוג'ר פדרר קטף את תואר החימר היחידי שלו בטורניר המבורג (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו), אז הוא גבר על רפאל נדאל בגמר. נראה שגם השנה, למרות שהיא נראית פחות טוב בלשון המעטה, הטניסאי הטוב בעולם מרגיש מצויין על החימר בגרמניה. היום (רביעי) הוא טייל בסיבוב השני מול ירקו ניימינן הפיני, וניצח אותו 1:6, 3:6. בסיבוב הבא פדרר יתמודד מול רובין סודרלינג השבדי, שגבר על פיינאליסט אליפות אוסטרליה, ג'ו ווילפריד צונגה, בתוצאה 2:6, 5:7.

שני מדורגים מהעשיריה הראשונה בטורניר הודחו היום מהמבורג. מראט סאפין, שנאלץ להגיע להגרלה הראשית מהמוקדמות, גבר על תומאס ברדיץ' הצ'כי (9 בטורניר) 5:7, 4:6. ג'יימס בלייק האמריקאי (7 בטורניר) הפסיד לינקו טיפסרביץ' הסרבי 4:6, 6:3, 6:3. טומי רוברדו הספרדי (13 בטורניר) הפסיד בקרב צמוד לאיבו קרלוביץ' הקרואטי 3:6, 6:2, 7:6. סטניסלס וורינקה השוויצרי, שהגיע בשבוע שעבר לגמר טורניר רומא, הודח בשלב מוקדם אחרי שהפסיד לניקולס קיפר המקומי 7:5, 7:5.

הזוג הישראלי אנדי רם ויוני ארליך, 3 בטורניר, הפסידו היום (רביעי) את משחקם הראשון בטורניר המבורג. הצמד הישראלי הפסיד לזוג לאנדר פאאס ההודי וטומי רוברדו הספרדי, שנחשבים לזוג טרי יחסית בעולם הטניס. הישראלים הפסידו את המערכה הראשונה בתוצאה 6:3, בשנייה ניצחו 4:6 ובשלישית הפסידו 10:2. עבור רם וארליך זה טורניר שלישי ברציפות בו הם מפסידים כבר במשחקם הראשון. נדמה כי הצמד הישראלי הבכיר יצטרכו להכין את עצמם היטב לקראת הרולאן גרוס, כי יכולת כזו וודאי שלא תספיק.

ישראלי אחר, הראל לוי, הודח מטורניר הצ'לנג'ר בסן רמו (על סך פרסים של 30 אלף יורו) אחרי שהפסיד בסיבוב השני לדייגו ג'ונקווירה הארגנטינאי 5:7, 6:4, 6:1.

איבנוביץ' הודחה בסיבוב השני ברומא

הידיעה על פרישתה של ז'סטין הנין קידמה אמנם את אנה איבנוביץ' הסרבית למקום השני בדירוג העולמי, אבל זה לא עזר לה להתעלות על עצמה בטורניר רומא (על סך פרסים של 1.34 מיליון דולר), להיפך. איבנוביץ' הופתעה בסיבוב השני על ידי צבטנה פירונקובה הבולגריה, שעלתה מהמוקדמות, והפסידה לה 6:4, 5:7, 6:2. סרינה וויליאמס (5 בטורניר) לעומתה, טיילה בשלב הזה מול אלונה בונדרנקו האוקראינית וניצחה 2:6, 0:6. אחותה הגדולה, ונוס וויליאמס (7 בטורניר), גברה על סמנתה סטוסור האוסטרלית 4:6, 1:6.

אגנס שבאי ההונגריה (11 בטורניר) הופתעה על ידי שרה אראני האיטלקיה שניצחה 0:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully