וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני בדרך כלל לא מבקר אצל זונות"

הברזילאי סיפר על השתלשלות האירועים שהובילו לפרשה: "זה גרם לי כאב אישי, טעיתי ואני מתחרט, אבל זה לא פגע בתשוקתי לחזור למגרשים"

רונאלדו לא רגוע, ופרשת הזונות עדיין מדירה שינה מעיניו. כזכור, הברזילאי של מילאן אסף למלונו שלוש יצאניות, שהתגללו כטרנסווסטיטים, וכשהחלוץ ביקש שיעזבו, הללו איימו עליו בסחיטה. בחקירה שהתנהלה במשטרת ברזיל, מסר אחד הטרנסווסטיטים, אנדרה אלברטיני, את עדותו, אך כאמור, הוא צפוי לעמוד לדין באשמה לניסיון סחיטה. רונאלדו טען שהוא היה קורבן לניסיון כזה וכי הוא סירב לשלם לאלברטיני 12 אלף ליש"ט תמורת השתקת הפרשה.

"זה הדבר הכי גרוע שקרה לי", אמר היום (רביעי) רונאלדו ל"אס" הספרדי. "זו הייתה טעות שלי, ואני חושב עליה כל יום. זה גרם לי כאב לי כאב אישי, אבל זה לא פגע בתשוקה שלי לחזור למגרשים".

אז מה קרה באותו לילה נמהר מבחינתו? "יצאתי לארוחת ערב עם כמה חברים, עזבנו את המסעדה ב-04:30 לפנות בוקר, ועשיתי משהו מטופש. אני וחברתי רבנו, הייתי עצוב. באה בחורה לאוטו שלי, וקיבלתי את שירותיה. נסענו למוטל, והיא קראה לכמה מחברותיה. כשהגענו, התברר לי שמדובר בגברים, והודעתי להם ששיניתי את רצוני".

בשלב זה הכל החל מסתבך עבור הכוכב הברזילאי. הזונות איימו כי יחשפו את האירוע בתקשורת, אלא אם ישלם להן 24 אלף ליש"ט. "הם ביקשו עוד כסף. התחלנו במשא ומתן, כי לא רציתי צרות. אחר כך הן סיפרו שקרים לשוטרים. בדרך כלל איני הולך לזונות, ורוצה שאנשים יידעו זאת. תמיד היתה לי חברה, ולא הייתי צריך את הדברים האלה. אני הטרוסקסואל, ואין לי בעיה עם הומוסקסואלים. אני אוהב רק נשים, ומעולם גם לא לקחתי סמים. אני ספורטאי".

רונאלדו סיפר שחברתו לא הגיבה טוב לתקרית, אבל בהמשך תמכה בו. "אני חושב שהיא גם בהריון, אבל נחכה עוד קצת כדי לוודא זאת", חשף השחקן.

"אני מבין שיש אנשים שמכבדים אותי פחות, אבל אני יודע שעשיתי רבות למען הכדורגל, הספורט והמדינה שלי. כולנו טועים ואנו לומדים מכך. נהגתי בטפשות, אני מתחרט, אבל כשאחזור לשחק כולם ישכחו את הפרשה". רונאלדו מחלים מפציעה בברכו, וההערכה היא שיחזור לשחק בספטמבר.

  • עוד באותו נושא:
  • רונאלדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully