וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט משיב מלחמה לפרגוסון

מנג'ר יונייטד בטוח ביכולתו לזכות בצ'מפיונס, גרנט: "אני בטוח שנוכל לנצח אותם, אין קבוצה פייבוריטית". טרי ודרוגבה יהיו כשירים לגמר

ב-21 במאי יפגוש אברהם גרנט את אלכס פרגוסון בגמר ליגת האלופות. הסקוטי הביע ביטחון רב בכך שהוא ומנצ'סטר יונייטד יזכו בתואר אלופת אירופה, אבל גרנט לא ממש התרשם מהלוחמה הפסיכולוגית הזו. בכל זאת, הוא קרא ושמע איזה פרנק ארוק אחד כבר בחייו.

"לאף קבוצה אין יתרון על יריבתה, וסר אלכס יכול לומר מה שהוא רוצה", הגיב הישראלי. "הם רוצים לזכות באליפות אירופה, וגם אנחנו, אבל אף קבוצה לא מגיעה פייבוריטית להתמודדות. אני בטוח שנוכל לנצח את יונייטד, ניצחנו אותם רק לפני שבועיים. אני לא חושב שהם טובים מאיתנו. במפגשים מעין אלה, הדברים הקטנים עושים את ההבדל". גרנט מבסס את ביטחונו העצמי לא רק על כושרה של קבוצתו בחודש האחרון, אלא גם על החדשות הטובות שקיבל היום. הקפטן של קבוצתו, ג'ון טרי, חברו להגנה הבלם ריקארדו קראבליו, והחלוץ דידייה דרוגבה, יהיו כשירים לגמר ליגת האלופות.

ואם כבר נגענו בגרנט וצ'לסי, הרי ששמו של ג'ובאני דוס סאנטוס נקשר למועדון על ידי כלי התקשורת בספרד. דוס סאנטוס פרץ למגרש של הגדולים העונה, בעקבות הבעיות סביב רונאלדיניו ופציעותיו של לאונל מסי. המקסיקאי בן ה-18 הראה כמה כישרון טמון ברגליו, ובקאמפ נואו בנו עליו כיורש של רונאלדיניו. התקשורת הספרדית מדווחת כי החלוץ הצעיר דרש מברצלונה לשדרג את חוזהו, נוכח התעניינותם של מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. דוס סאנטוס מרוויח 40 אלף ליש"ט בשבוע, לא רע לילד מתבגר (וגם לא רע לילד שכבר התבגר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully