וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "אני משוכנע שאפשר להישאר בליגה"

14.5.2008 / 14:09

יוסי מזרחי, מאמנה החדש-ישן של מ.ס. אשדוד, העביר הבוקר אימון בכורה והחדיר ביטחון לחניכים שלו: "אתם חייבים להאמין שזה אפשרי"

יוסי מזרחי, מאמנה הטרי של מ.ס. אשדוד, נחת הלילה (רביעי) בישראל והבוקר כבר העביר את אימון הבכורה שלו בצוותא עם חיים רביבו. מזרחי, שסיים את תפקידו באפולון לימאסול הקפריסאית, הגיע כידוע לאשדוד במטרה לעזור לה לשרוד בליגה.

הבוקר סוכמו כל פרטי החוזה של מזרחי, שחתם על חוזהו לעונה הנוכחית ולעונה הבאה, גם אם הקבוצה בסופו של דבר תרד ללאומית. לפני האימון שוחח מזרחי עם השחקנים ואמר להם: "אין לנו הרבה זמן, צריך מיד להתחיל לעבוד קשה כדי להישאר בליגה. יש בקבוצה שחקנים מספיק טובים בשביל לעשות את זה. כולם חייבים להאמין בעצמם שזה אפשרי".

מזרחי נשאל על השינוי שהיה צריך לעבור מאימון לימאסול לחזרה כעת לארץ, ואמר לפני תחילת האימון: "אני שמח מאוד לחזור לאשדוד. רק אתמול העברתי אסיפות שחקנים באנגלית והיום אני שוב עושה את זה בשפת האם שלי.

"באתי לעזור לקבוצה ולהמשיך לאמן אותה גם בעונה הבאה, אפילו אם נרד לליגה הלאומית. אני משוכנע שאנחנו מסוגלים להישאר בליגת העל. אם לא הייתי מאמין שאפשר לעשות זאת, לא הייתי בא לקבוצה, אבל אין הרבה זמן לפסטיבלים כי נשאר מעט זמן וצריך להתחיל לעבוד".

הבעלים חיים רביבו לא הסתיר את שביעות רצונו מהגעתו של מזרחי, והוסיף: "בסך הכל ביקשנו מיוסי להגיע לאשדוד והוא נענה בשמחה כי הוא אוהב את המועדון הזה. כמו שכולם רוצים להישאר בליגה, ככה גם מ.ס. אשדוד. נותרו שלושה משחקים ותיאורטית אנחנו עדיין יכולים להישאר, וכמו שיוסי אמר, הוא ואני יחד ננסה להשאיר את הקבוצה בליגה".

"כל הזמן אמרתי שמרגע שיהיה מאמן קבוע, אני אפסיק לאמן", המשיך רביבו, "בסך הכל מילאתי את תפקידי כבעל המועדון וברגע שלא היה מאמן לקבוצה, לקחתי את זה על עצמי. יוסי כבר מכיר את רוב השחקנים. 90% מהם שיחקו תחתיו, כך שלא תהיה בעיה. יחד עם זאת, המטרה היתה מראש למנות מאמן שימשיך איתנו גם בעונה הבאה ולא רצינו להביא מאמן שיהיה פה רק שלושה או ארבעה מחזורים. המטרה הראשית היתה שיהיה גם מאמן לעונה הבאה כי זה הדבר החשוב ביותר".

בשבת תארח אשדוד את הפועל קרית שמונה, ונראה שלראשונה מזה זמן רב צפוי לעמוד סגל מלא באשדוד לרשותו של מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully