וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנטוני: "אנחנו רוצים לרוץ ולהלהיב"

מאמנה החדש של הניקס מתכוון להביא את הסגנון המהיר שלו גם לניו יורק, ומפתיע בנושא מארבורי. נבחרה חמישיית הרוקיס של השנה

אחד המנהגים הידועים בספורט, הוא מסיבת העיתונאים לאחר מינויו של מאמן חדש לקבוצה. במהלך מסיבת העיתנואים, לנצח יצהיר המאמן שהגיע כדי להצעיד את הקבוצה קדימה אל עבר עתיד טוב יותר. לרוב, מדובר בקלישאות, אך כשמדובר במינויו של מאמן חדש לניקס, הרי שהאוהדים המתוסכלים מוכנים להאמין לכל דבר. ככה זה כשהקבוצה נמצאת במוות קליני במשך שנתיים. הערב (שלישי) הוצג רשמית מאמנה החדש, מייק דאנטוני, שמיהר להצהיר כי יביא את סגנונו הידוע מפיניקס, אל התפוח הגדול.

"אנחנו רוצים לרוץ ולהלהיב", אמר דאנטוני. "אני חושב שזאת דרך נהדרת לשחק, ושחקנים אוהבים את זה. זה לא חייב להיות 7 שניות או פחות", אמר דאנטוני המחוייך, ועקץ את עצמו, "החוקים של הליגה אומרים שמותר להתקיף 24 שניות". כשנשאל לגבי אחת מהבעיות הקשות של הקבוצה, הלא הוא סטפון מארבורי, ענה דאנטוני: "אין לי שום בעיות עם סטפון. אני חושב שהוא שחקן מוכשר, ואני מחכה לעבוד איתו". למרות הכל, השמועות בניו יורק מספרות על כך שדאנטוני כבר מעוניין ברכז טי ג'יי פורד מהראפטורס, שעשוי לעזוב את טורונטו.

"אני מסתכל על הסגל שלנו וזה הסגל שאיתו אני הולך לנצח", המשיך המאמן, אך עדיין לא ברור כיצד בדיוק תשתלב שיטתו של דאנטוני עם שחקנים כמו אדי קארי וזאק רנדולף, שהנתון שהכי מאפיין אותם הוא איטיות. "מייק הוא ווינר מוכח", אמר נשיא הקבוצה, דוני וולש, שהביא את דאנטוני במקומו של תומאס. "יש לו רקורד מרשים כמאמן ב-NBA ובאירופה. היה לו סגנון מוצלח בפיניקס, והוא יצליח להתאים אותו גם לסגל שלנו".

נבחרה חמישיית הרוקיס של העונה

במסגרת חגיגות סוף עונת ה-NBA, ממשיכה הליגה לחלק פרסים לכל עבר, ולאחר שנבחרה חמישיית העונה, וחמישיית ההגנה, פורסמה הערב חמישיית הרוקיס של העונה. קווין דוראנט מסיאטל ואל הורפורד מאטלנטה הוליכו את החבורה, כשהורפורד הוא היחידי שקיבל את כל 58 הקולות, בעוד דוראנט מקבל 57. שלושת השחקנים הנוספים בחמישייה הם לואיס סקולה מיוסטון, אל ת'ורנטון מהקליפרס, וגף גרין מסיאטל.

בחמישייה השנייה ניתן למצוא את ג'מאריו מון המפתיע מטורונטו שנתן עונה נהדרת, חואן קרלוס נבארו הספרדי מהגריזליס, תדאוס יאנג מפילדלפיה, הגארד רודני סטאקי שפתח במשחק הפלייאוף האחרון של הפיסטונס במקומו של צ'ונסי בילאפס, וקרל לנדרי מיוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully