וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א בגמר הפלייאוף

קבוצתו של מסינה הביסה את דינמו מוסקבה 62:76, וסגרה סוויפ בדרך לגמר הפלייאוף מול חימקי מוסקבה. אולימפיאקוס הפסידה למארוסי

בחלקים מסויימים של העונה, היו לא מעט פרשנים שטענו שצסק"א מוסקבה אינה מאיימת כפי שנדמה, ושלקבוצתו של אטורה מסינה לא עומדים להיות חיים קלים בדרך לעונה רוויית תארים. אלא שבשבועות האחרונים נראה שבצסק"א העלו הילוך, ולאחר גביע אירופה, חזרה הענקית באדום אל הליגה הרוסית, והערב (שלישי) היא השלימה סוויפ בחצי גמר הפלייאוף הרוסי, 0:3 על דינמו מוסקבה, עם ניצחון 62:76. בגמר תפגוש קבוצתו של מסינה בחימקי מוסקבה.

הפתיחה היתה של דינמו, שנאבקה בכל כוחה כדי לנצח משחק אחד בסדרה, ולהישאר בחיים, ובמחצית היא כבר הוליכה ב-4 נקודות. אלא שאז הגיע רבע שלישי עצום של אלופת אירופה הטרייה, שהתפוצצה עם ריצת 9:25 ב-10 דקות, ומשם היא כבר היתה בשליטה מוחלטת. מתיאס סמודיס הוליך את קלעי צסק"א עם 21 נקודות, אליהן הוסיף גם 7 ריבאונדים, ודייויד אנדרסן הוסיף 16 ו-7 משלו. אנטוניו פוטסיס הוליך את קלעי דינמו עם 15 נקודות (3 מ-4 לשלוש), ויאבטוקס רשם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים.

פנצ'ר ליאנאקיס

גם הליגה היוונית מגיעה אל הישורת האחרונה, ולאחר שהביסה אולימפיאקוס את מארוסי במשחק הראשון, 61:87, ואותתה שהסדרה הולכת להיות חד צדדית, חזרה יריבתה לחיים לאחר ניצחון במשחק השני, 90:97 בהארכה. הפתיחה היתה כולה של שחקניו של יאנאקיס, שעלו ליתרון 9 ברבע הראשון, אבל מארוסי חזרה ברבע השני, אותו סיימה ביתרון 4. משם והלאה המשחק היה צמוד מאוד, ובסוף הזמן החוקי התוצאה היתה 81:81.

ההארכה, לעומת זאת, היתה כולה של מארוסי, שרצה ל-9:16, והשוותה את הסדרה ל-1:1. קלעו למארוסי: מיליסאייביץ' 18 (5 אסיסטים), קוסטה קאימקוגלו 17, ג'רוד סטיבנסון 15. לאולימפיאקוס: לין גריר 31 (7 אסיסטים), גיורגוס פרינצזיס 12, קווינטל וודס 10.

גם פנאתינייקוס התקשתה מאוד במשחקה השני מול פאניוניוס, שכזכור הובסה במשחק הראשון. הפעם, המצב היה שונה, ובמשך שלושה רבעים הוליכה האנדרדוגית על אלופת אירופה היוצאת, אך רבע רביעי מצויין של שחקניו של אוברדוביץ' הוביל אותם לניצחון 76:80, וליתרון 0:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף.

המארחים פתחו טוב ברבע הראשון והפתיעו את הירוקים כשעלו ליתרון של 11. פאניוניוס המשיכה את הקצב הטוב, ולרבע השלישי היא עלתה ביתרון 54:63, אבל אז התעוררו שחקניו של אוברדוביץ', ורצו ל-13:26 בעשר הדקות האחרונות כדי לנצח את המשחק. מייק באטיסט הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 16 נקודות, ושארונאס יאסיקביצ'יוס ודימיטאר דיאמנטידיס סייעו עם 12 כל אחד. לפאניוניוס: לירוי בקסטר 23, איבן זורוסקי 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully