וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריק לארסון חוזר לנבחרת שבדיה

החלוץ שפרש לאחר המונדיאל האחרון, קיבל זימון מפתיע, והחליט לחזור למדים הלאומיים. לארסון: "כדורגל טוב נותן לי טעם של עוד"

ההכנות לקראת היורו ממשיכות להיכנס להילוך גבוה, ולאחר שהתברר שקלרנס סיידורף הוציא את עצמו מנבחרת הולנד, היום (שלישי) ישנו אחד שחוזר למדים הלאומיים. מדובר בלא אחר מאשר הנריק לארסון השבדי בן ה-36, שהוזמן לסגל הסופי של נבחרת שבדיה לקראת האליפות.

לארסון, שכיכב במדי סלטיק, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, פרש מהנבחרת לאחר ההפסד בסיבוב השני של המונדיאל למארחת גרמניה. החלוץ לא שיחק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, אבל הרשים במדי קבוצתו, הלסינבורג, כשכבש 6 שערים ב-11 הופעות העונה. "שיחקנו כדורגל טוב בהלסינבורג", אמר לארסון בתגובה להזמנה המפתיעה. "הכדורגל הטוב ששיחקנו נתן לי טעם של עוד. אני פשוט נהנה". לארסון הוסיף ואמר שהוא מעוניין להמשיך ולשחק בנבחרתו גם לאחר אליפות אירופה.

"כשפרשתי ב-2006 אחרי המונדיאל, לא ידעתי שאני אמשיך לשחק כדורגל כל כך הרבה זמן". החלוץ הוסיף כי הזימון כה הפתיע אותו, שהוא כלל לא בחן לעומק את הבית בו תשחק נבחרתו, או את היריבות. "לא ראיתי הרבה, אם לומר את האמת", אמר לארסון. "אין לי יותר מדי מידע על שאר הנבחרות, אבל כולן טובות". לארסון הוותיק ייצור קו חלוצים מרשים, הכולל את זלאטן איברהימוביץ' מאינטר, יוהאן אלמנדר מטולוז, ומרכוס רוזנברג מורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully