וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקי מזהיר את אינטר: "יש להם מנטליות לוזרית"

המאמן האיטלקי סבור שאינטר אמורה להיות מודאגת לקראת המחזור המכריע. מוריניו עדיין מחכה להצעות, נדבד ומאלדיני לא פורשים

אינטר בהיסטריה לקראת סוף השבוע הקרוב, שיקבע את אלופת הסרייה A. הנראזורי מוליכים עדיין את הטבלה וזקוקים לניצחון בפארמה כדי להבטיח תואר שני ברציפות. אריגו סאקי, מאמנה האגדי של מילאן, אומנם סבור כי אינטר היא עדיין הפייבוריטית לזכות בתואר, אבל גם הוא יודע שלקבוצה יש מסורת ארוכה של הפסדים ברגעי ההכרעה ונטייה היסטורית לאבד תארים.

"אינטר היא עדיין המועמדת הבכירה לזכות בסקודטו", אמר סאקי, "כל עוד הם לא יאבדו את הראש ברגע האמת. הבעיה היא שאינטר סובלת ממנטליות של לוזרים".

יריבתה של אינטר למירוץ, רומא, תצא לקטאניה, והקבוצה של ספאלטי מקבלת את המחמאות לה היא ראויה. "אני חושב שרומא היא הקבוצה הכי מלהיבה בליגה", אמר סאקי, "צריך לזכור שהיא לא עשתה רכש גדול בקיץ ובטח שאין לה את תקציב גדול כמו של אינטר".

מוריניו עדיין מחכה

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי לשעבר, טוען כי הוא עדיין מחכה להצעה האטרקטיבית שתגרום לו להפסיק את החופשה ולחזור לעניינים. הפורטוגלי, שקושר בשבועות האחרונים לאינטר, מילאן וברצלונה, משווה את עצמו למרצ'לו ליפי הגדול.

"גם ליפי זכה עם איטליה במונדיאל ובכל זאת הוא עדיין לא מאמן אף קבוצה כי הוא מחכה להצעה הראויה לו", אמר מוריניו, "אני לא מוכן להיכנס למועדון בינוני. או קבוצת צמרת, או כלום. אין לו שום רצון לחזור מהר מדי או מוקדם מדי. אני מחכה להצעה הנכונה, ואם היא לא תגיע - אז לא. אני רוצה לנסות לעבוד בספרד או באיטליה, אלה הליגות החזקות בעולם".

אדריאנו היה קרוב להתאבד

אימו של החלוץ הברזילאי, אדריאנו, חשפה כי בנה היה קרוב להתאבד, עקב המשבר האישי הקשה שפקד אותו כשהיה בקבוצת אינטר.

אימו, רוסילדה, מספרת כי מות אביו, הציפיות הגבוהות והלחצים הכבירים על השחקן היו קשים מנושא עבורו: "הוא היה בדיכאון ועבר תקופה קשה מאוד. הוא אפילו חשוב ליטול את חייו. התקשורת הקיפה את הבית שלנו וירדה לחייו".

באמצע העונה, לאחר שנה וחצי מאוד לא מוצלחות באינטר, הושאל אדריאנו לסאו פאולו, שם הוא מצליח לחזור לעצמו.

ריאל בונה על הפסד של מילאן

מילאן עשויה שלא לשחק בעונה בצ'מפיונס ליג. הרוסונרי רק במקום החמישי, מרחק שתי נקודות מפיורנטינה, ובמילאן חוששים שאם הקבוצה לא תעפיל לליגת האלופות, קאקה יבקש לעזוב. מי שאורבת היא כמובן ריאל מדריד, שנשיאה רומן קלדרון הצהיר בעבר לא פעם על חיבתו לברזילאי.

"גם אם מילאן לא תגיע לליגת האלופות, קשה לי להאמין שהיא תמכור את קאקה", אמר קלדרון, "הם ידועים כמועדון שרק קונה, לא מוכר".

* דיווחים באיטליה טוענים שמילאן תציע 48 מיליון יורו עבור פטר צ'ך, שוער צ'לסי.

* פאולו מאלדיני, 39, מספר כי הוא כנראה ידחה בעוד שנה את תוכניותיו לפרוש וימשיך עונה נוספת במילאן.

נדבד חתם לעוד שנה ביובה

יובנטוס הודיעה היום כי קשרה פאבל נדבד חתם על חוזה לעונה נוספת בקבוצה, ובכך הזימה את השמועות על פרישתו של הצ'כי הוותיק.

נדבד, 35, הודיע כי "ההחלטה שלי נובעת מכך שהעברתי כאן שבע שנים נפלאות ומרצוני לחוות שוב את החוויה האירופאית עם הקבוצה שאני כל כך אוהב".

גם המאמן קלאודו ראניירי מסופק מההחלטה: "מבחינה פיזית הוא בהלט כשיר, יש לו עדיין את התשוקה והוא מאוד נהנה". נדבד עדיין לא החליט אם ישחק עם נבחרת צ'כיה באליפות אירופה בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully