וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: הפסדת, הלכת הביתה

13.5.2008 / 19:24

הפסד של מכבי תל אביב לגלבוע/עפולה האחרונה יסמן עוד כישלון בעונה הצהובה הדועכת. הפסד של גלבוע/עפולה, יוריד אותה ליגה

במשחק שיפתח את המחזור ה-26 בליגת ווינר תארח מכבי תל אביב בהיכל נוקיה את הפועל גלבוע/עפולה (19:30, שידור ישיר בספורט 5, זריף, פורטל וגלפז). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, ובשני המפגשים ניצחה מכבי. בסיבוב הראשון בעפולה, תחת הדרכתו של עודד קטש, ניצחו הצהובים 80:101, ואילו בסיבוב השני בנוקיה ניצחה החבורה של צביקה שרף 74:82. שתי הקבוצות נפגשו ביניהן גם בחצי גמר גביע המדינה, וגם במפגש הזה ניצחה מכבי 83:92. המשחק היה אמור להיערך ביום חמישי, אך הוקדם ביום אחד בשל הגמר של התוכנית "הישרדות" שיערך ביום חמישי בהיכל נוקיה.

במכבי תל אביב לא חסרות צרות. אם לפני המשחק מול אשקלון היו לחשושים על כך שצביקה שרף מאבד את המומנטום עם הקבוצה שלו, אחרי ההפסד באשקלון די ברור שמכבי איבדה את השליטה בליגה. שיא הפסדים בעונה אחת - תשעה, ארבעה הפסדים רצופים ויכולת נוראית, כל אלו הביאו לדיבורים על אי הארכת חוזהו של המאמן שרק לפני שבועיים הוביל את מכבי לגמר היורוליג. בסיטואציה הזאת מכבי קיבלה את היריבה הקלה ביותר שהיא יכלה לצפות לה, קבוצה שמכבי צריכה לתת לה את הנוק אאוט האחרון ולהוריד אותה ליגה, אבל במצב של מכבי, כל יריבה היא בעיה. סימן השאלה הגדול הוא מי מהשחקנים של מכבי יקבל הפעם את המקום לצידו של שמעון מזרחי על הספסל.

בסיום משחק ההפסד של גלבוע/עפולה למכבי ראשון לציון אמר מאמנה של הקבוצה הצפונית, אבנר יאור, כי קבוצתו עדיין לא ירדה ליגה, והוא מחכה למשחק של גליל עליון יום אחרי. אז בני השרון לא איכזבה את יאור, ונתנה לו עוד יומיים של חיים בליגת העל, אך גם יאור יודע שקבוצה שניצחה פעם אחת מתחילת הסיבוב, לא יכולה להשאר בליגה. אז איך בכל זאת גלבוע/עפולה תוכל לעשות נס? ניצחון על מכבי תל אביב ועל עירוני רמת גן בתוספת הפסדים של גליל להפועל חולון ולהפועל ירושלים. החלק הלא מציאותי בתסריט הוא ניצחון של גלבוע/עפולה בנוקיה, אך אם גליל עשתה זאת, גם אבנר יאור חייב להאמין בקבוצה שלו. ג'רמיין הול, אדם הול, טונג'י אווג'ובי ולמונט ג'ונס יצטרכו לתת 200 אחוז מעצמם, ואז אולי המשחק יתפתח לכיוון לא צפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully