וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: דוידנקו ופרר העפילו לשמינית הגמר

הרוסי דילג על איבן ליוביצ'יץ' 4:6, 1:6 וסיפר: "הטניס שלי הוא אותו טניס", הספרדי גבר על מינר. רישארד גאסקה נוצח בסיבוב השני

את מרכז העניין בטניס השבוע אפשר יהיה לראות בטורניר המבורג, להמשך ההכנה לקראת הרולאן גארוס. בשלב הזה עוד אין הפתעות מרעישות, ובינתיים ניקולאי דוידנקו הבטיח את מקומו בשמינית הגמר. הרוסי המדורג רביעי בטורניר ניצח די בקלות את איבן ליוביצ'יץ' 4:6, 1:6 תוך פחות משעה וחצי והתקדם לשלב הבא.

שלל טעויות בלתי מחוייבות של הקרואטי איפשרו לדוידנקו, שזכה העונה רק בתואר במיאמי, לשבור שלוש פעמים בכל מערכה ולהשלים את הניצחון החשוב. "לשחק במיאמי היה הרבה יותר קל מאשר לשחק על החימר, אך אולי זכייה בטורניר הזה עזרה לי מבחינה מנטאלית", אמר דוידנקו במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "הטניס שלי הוא עדיין אותו טניס, אך כשאתה מרגיש טוב אתה מנסה להשיג יותר ווינרים".

גם דויד פרר עלה לשמינית הגמר אחרי ניצחון 3:6, 3:6 על הצ'כי איבו מינר. הספרדי שבר חמש פעמים במהלך המשחק את יריבו, ולמרות אחוזים נמוכים ביחסית למינר, הוא השלים את הניצחון תוך שעה ורבע. במשחק נוסף שנערך היום (שלישי) גבר פרננדו ורדאסקו על מיכאל לודרה 2:6, 0:6 באחד המשחקים היותר קלים שלו בקריירה תוך 51 דקות ועלה לשמינית הגמר. רוג'ר פדרר ורפאל נדאל יחלו את הטורניר רק מחר.

הפתעת היום הגיעה מכיוונו של רישארד גאסקה (9 בעולם) שנוצח על ידי אנדראס ספי מאיטליה 6:3, 6:2. עד המשחק השניים נפגשו רק פעם אחת, אז גאסקה ניצח, אך כעת ספי שבר ארבע פעמים וניצל אחוזי הגשה רעים של גאסקה כדי לעלות לשמינית הגמר.

קרלוס מויה הקיז דם כדי לעלות בסך הכל לסיבוב השני. הספרדי התמודד מול ג'וליאן בנטאו (60 בעולם), הפסיד את המערכה הראשונה 6:3, התעשת בשנייה וניצח 4:6, כשאת המערכה המכרעת הוא ניצח בזכות שובר שוויון 7:9 במשחק שנמתח שעתיים ועשרים דקות. גם טומי רוברדו אכל לא מעט קש. אחרי שהפסיד במערכה הראשונה 6:2 לפיליפ קולצ'רייבר, הוא ניצח בשתי המערכות הבאות 6:7(5), 3:6 והעפיל לסיבוב השני.

אצל הנשים, בטורניר רומא סיביל באמר הודחה כבר בפתיחה בעקבות 6:1, 6:3 מול ויקטוריה אזרנקה. דומיניקה צ'יבולקובה, שניצחה 6:7(1), 4:6 תפגוש את מריה שראפובה בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully