וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי חוזר לאשדוד

13.5.2008 / 19:53

מאמן אפולון לימסול ישוב באופן מיידי לקבוצה אותה אימן עד אמצע העונה שעברה, ויישאר בה גם במידה שתנשור לליגה הלאומית

יוסי מזרחי, מאמנה של אפולון לימסול הקפריסאית, צפוי לנחות היום (שלישי) או מחר בארץ, ולהתמנות באופן מיידי למאמנה של מ.ס. אשדוד, לאחר שהגיע להסכמות עם הנהלת לימסול על סיום עבודתו במועדון. בהנהלת אשדוד אישרו את הפרטים, ומסרו כי הכל סגור מלבד חתימה הפורמלית על החוזה.

מזרחי צפוי לחתום עוד השבוע על חוזה שיכלול את שארית העונה הזו וגם את העונה הבאה. הוא יעמוד על הקווים בשלושת המחזורים האחרונים של העונה הנוכחית, וינסה להציל את הקבוצה מירידה לליגה השנייה. הבעלים חיים רביבו, שעמד על הקווים בשני המשחקים האחרונים, הצהיר לא פעם כי אינו מעוניין לאמן את הקבוצה וכי אין בכוונתו להמשיך לעמוד על הקווים. בהנהלת אשדוד החליטו כבר מזמן כי יוסי מזרחי יהיה האיש שיאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, גם אם תנשור לליגה השנייה.

מערכת היחסים בין הבעלים ג'קי בן זקן ורביבו לבין מזרחי ידועה כחמה וקרובה, והמאמן אף שוחרר לפני כשנתיים במחזור העשירי לטובת חוזה אימון וזכייה באליפות עם בית"ר ירושלים באותה עונה בלי שהוערמו עליו קשיים. בשבת הקרובה תארח מ.ס אשדוד את הפועל קרית שמונה, כאשר היא יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון תקרב אותה עוד יותר לירידה לליגה הלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully