וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף הומלץ למאמן העשור

13.5.2008 / 14:59

איגוד הכדורסל המליץ למשרד הספורט על שרף כמאמן העשור על פני גרשון ובלאט. רבי מאמן הנשים של העשור, טפירו הכדורסלן

העיתון "ישראל היום" פירסם הבוקר (שלישי) כי איגוד הכדורסל המליץ על מאמן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, צביקה שרף, כמאמן העשור של הכדורסל הישראלי. כמו כן המליץ האיגוד על אלי רבי, מאמן אליצור רמלה ונבחרת הנשים, כמאמן הנשים של העשור ועל מאיר טפירו, כדורסלן בני השרון ונבחרת ישראל, ככדורסלן של העשור. ההמלצות הוגשו למשרד הספורט אשר יערוך בחודש הבא טקס מיוחד ובו יעניק פרסים למצטייני העשור השישי למדינת ישראל, בנוכחות שר הספורט, ראלב מג'אדלה.

בעוד בחירתו של רבי למאמן הנשים של העשור, התקבלה בהבנה, בחירתם של שרף וטפירו התקבלה בתמיהה. בחמש מתוך עשר השנים האחרונות לא אימן שרף באף קבוצה, ולא זכה באף תואר. שרף הועדף על פני פיני גרשון שהוביל את מכבי תל אביב לזכייה בשלושה גביעי אירופה, על פני שרון דרוקר שהוביל את הפועל ירושלים לזכיה ביול"ב קאפ, ועל פני דיוויד בלאט שהוביל את מכבי תל אביב לשני דאבלים וזכה עם נבחרת רוסיה באליפות אירופה. באיגוד טענו כי הבחירה בשרף היא בזכות הצלחתו בשנים האחרונות עם נבחרת ישראל והצלחתו בקבוצות שונות, אך גורם באיגוד שהתנגד להחלטה אמר: "מולי קצורין עשה את אותו הישג כמו צביקה, וגם יורם חרוש וגם אריק שיבק הביאו מדלייף כסף לנבחרת העתודה, הם היו יותר ראויים".

כאמור גם בחירתו של טפירו לא הייתה בפה אחד, לאחר שהיו גורמים באיגוד שבחרו בטל בורשטיין שהיה חלק מהצלחתה של מכבי תל אביב וזכייה בשלושה גביעי אירופה. "כמו בבחירה של צביקה, אני לא בטוח שהרוב מסכים עם הבחירה של טפירו", מסר אותו גורם, "אבל אני חושב שזו בחירה ראוייה בהחלט".

* כ-9,000 אוהדים הבטיחו את הגעתם לפיינל פור הישראלי, שיתקיים ב-27 וב-29 במאי. מנהלת הליגה העבירה הבוקר כמות מצומצמת ואחרונה של כרטיסים, שיימכרו במשרדי לאן. כמות נוספת ומוגבלת משוריינת לקבוצה האחרונה שתבטיח את מקומה במשחקים: עירוני נהריה, אליצור אשקלון או הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully