וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזארה התנצל בפני לוין

13.5.2008 / 14:41

האורוגוואי של מכבי ת"א התנצל על התקרית במחצית מול חיפה. נמני עשוי לשחק מול מכבי פ"ת, שחקן קונגולזי מגיע למבחנים. טבק יסיים את תפקידו

ג'ו ביזארה, בלמה האורוגוואי של מכבי תל אביב, התנצל היום (שלישי) לפני אימון הבוקר של הצהובים, בפני המאמן, ניר לוין ובפני חבריו לקבוצה, על התקרית שהייתה במחצית המשחק בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. כזכור, התפרץ ביזארה בצעקות לעבר לוין, לאחר שלא אהב את דברי הביקורת שהשמיע המאמן על תפקוד שחקני ההגנה באותו משחק. בעקבות ההתפרצות, הוחלף האורוגוואי ע"י ניר לוין.

בהנהלת המועדון יערכו בימים הקרובים בירור עם הבלם ונראה שהוא צפוי לספוג עונש קל בלבד. במכבי בטוחים כי מדובר באי הבנה שנופחה מעבר לכל פרופורציה, וטוענים כי שחקנים בקבוצה הדליפו במתכוון פרטים לא נכונים על מה שהתרחש בחדר ההלבשה במחצית. ביזארה מוערך מאוד על ידי ההנהלה והצוות המקצועי ובמכבי ישמחו לראות אותו ממשיך במדים הצהובים גם בעונה הבאה.

לקראת קרב ההישרדות של הקבוצה, שייערך ביום שבת (19:30, בלומפילד ), מול מכבי פתח תקווה, שוב הוזילה הנהלת המועדון את מחירי הכרטיסים והם יעמדו על 40 ¤ למבוגר ו-20 ¤ לנוער וחיילים. ההנהלה אף הוציאה מבצע למנויי הקבוצה שיוכלו לרכוש כרטיסים ב-20 ¤ בלבד.

אבי נמני יחליט ביום חמישי אם ישתתף במשחק בשבת, שיהיה האחרון העונה בבלומפילד, ובעצם יהיה זה משחק הפרידה שלו ממשחק פעיל. בכל מקרה, גם אם ישתתף במשחק, ישחק נמני מספר מועט של דקות.

כמו כן, קשרה האחורי של קבוצת לה-האבר הצרפתית, מילאמבו מוטאמבה ,23, ינחת בימים הקרובים בארץ. במכבי תל אביב, שהצהירה על מדיניות חדשה של החתמת שחקנים לחוזים ארוכי טווח, מקווים כי גם השחקן הקונגולזי יתגלה ככישרון ששווה להשקיע בו לתקופה ארוכה.

לה-האבר היא אומנם מוליכת הליגה הצרפתית השנייה אשר הבטיחה את עלייתה לליגה הראשונה לא מזמן, אולם מוטאמבה צפוי להגיע ארצה למבחנים, ורק לאחר ההתרשמות הראשונית מהשחקן יחליטו בקריית שלום לגבי עתידו.

כצפוי, בני טבק סיים את תפקידו כמנהל מחלקת הנוער של המועדון. כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, מי שאמור להתמנות לתפקיד במקומו הוא ניר לוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully