וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש צפוי להמשיך בגליל בעונה הבאה

13.5.2008 / 13:53

למרות שהקבוצה מהצפון עוד לא הבטיחה את הישארותה בליגת העל, המאמן צפוי להמשיך בקבוצה בכל מקרה. "אנחנו נשארים ביחד עד להחלטה אחרת"

עודד קטש צפוי להמשיך גם בעונה הבאה כמאמן הפועל גליל עליון. אמש (שני) הפסידה הגליל לבני השרון 82:74 בכפר בלום, והיא רחוקה רק ניצחון אחד שלה או הפסד של גלבוע/עפולה מהישארות בליגת העל. ככל הנראה ההפסד לבני השרון לא משנה את תוכניות ראשי הגליל להמשיך עם המאמן שהגיע לפני חודשיים לקבוצה, במקומו של דני פרנקו.

מאז הגעתו של קטש השיגה הקבוצה ארבעה ניצחונות חוץ לעומת ארבעה הפסדי בית, ובעקבות הניצחון בשבוע שעבר על מכבי תל אביב, הקבוצה שבה החל קטש את העונה, התרחקו בגליל מהמקום האחרון.

"אני והגליל זה לא קשור בחתימה או לא חתימה, אנחנו נשארים ביחד עד שמחליטים ביחד אחרת, לא צריך לחתום או לא לחתום", אמר קטש היום בהתייחסו לעובדה שעדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה, "אני מאמן גליל וכן בהחלט אני רואה את עצמי גם בעונה הבאה מאמן גליל".

זו הקדנציה השניה של קטש כמאמן הגליל, אחרי שבקדנציה הראשונה שלו בין עונת 2004/5 לעונת 2006/7, הוביל את הקבוצה עד לחצי גמר הפיינל פור. בגליל אגב סירבו להתייחס לידיעה והמנהל עמית גל אמר: "אנחנו בשיא העונה הנוכחית, עוד לא נשארנו בליגה, זה נכון שעודד המאמן הכי טוב בשבילנו, אבל עוד לא ישבנו עם אף אחד".

בתוך כך בגליל הכחישו הבוקר פירסומים על אפשרות להחזיר את אבישי גורדון, שחקן בית של המועדון, שחתום לעונה נוספת בהפועל חולון אך ממעט לקבל דקות משחק בקבוצה. בקבוצה ינסו להשאיר את גילי מוסינזון ויוגב אוחיון לעונה נוספת למרות ששניהם צפויים לקבל הצעות מקבוצות שונות במהלך הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully