וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיונשיפ: בריסטול סיטי עלתה לגמר הפלייאוף

ניצחה גם במשחק הגומלין את קריסטל פאלאס 1:2 ותשחק נגד האל או ווטפורד על הזכות לעלות לפרמיירליג. פרגוסון נבחר למאמן העונה באנגליה

סר אלכס פרגוסון, המנג'ר של מנצ'סטר יונייטד, זכה היום (שלישי) בתואר מאמן העונה באנגליה, לאחר שהוביל את השדים האדומים לזכייה העשירית שלהם בתואר האליפות של הפרמייר ליג. הסקוטי אמר בתגובה לזכייה לפרס היוקרתי: "זה כבוד עצום עבורי לדעת שחבריי המנג'רים ראו בי כראוי לפרס. אני מאוד גאה לקבל פרס כזה".

פרגוסון מאמן את מנצ'סטר כבר 22 עונות אבל הפעם האחרונה בה זכה המנג'ר המוערך בפרס זהה היתה בשנת 1999, אז הוביל את היונייטד לזכייה באליפות, בגביע האנגלי ובצ'מפיונס ליג. לגבי המשחק מול צ'לסי בגמר ליגת האלופות ב-21 למרץ במוסקבה אמר המאמן: "אני מצפה מהשחקנים שלי שיהיה להם את היכולת והכישרון לשחק ברמה הכי גבוהה בעולם. ויש לי בכך ביטחון מוחלט".

יונייטד מחפשת חיזוק לחוד

מנכ"ל היונייטד, דייויד גיל, הבטיח לאלכס פרגוסון כי גם בקיץ הקרוב יעמוד לרשותו תקציב מכובד על מנת לחזק את הסגל של השדים האדומים. "גם אנחנו, כמו כל מועדון, נבדוק מה הצליח לנו ומה לא הצליח לנו, ונשתפר בתחומים בהם נוכל", אמר גיל.

השם החם בבורסת השמות המועמדים לנחות באולד טראפורד הקיץ הוא לואיס פביאנו, חלוץ סביליה ונבחרת ברזיל. פביאנו בן ה-27 כבש העונה 23 שערים בליגה הספרדית והרשים מאוד את פרגוסון, שצפה במשחקים רבים של סביליה העונה כדי לעקוב אחרי ברזילאי אחר שלה, המגן הנפלא דני אלבז, המחוזר גם על ידי צ'לסי. שני מועמדים חזקים נוספים לאיוש החוד הם דימיטר ברבאטוב, המפציץ הבולגרי של טוטנהאם שהיה קרוב להגיע ליונייטד כבר בחלון ההעברות האחרון בינואר, וההולנדי הצעיר והמוכשר של אייאקס, קלאס יאן הונטלאר.

בריסטול סיטי עלתה לגמר הפלייאוף

העונה בפרמיירליג הסתיימה, אבל משחקי הפלייאוף המרתקים של ליגת המשנה ממשיכים במלוא המרץ. בריסטול סיטי חזרה למגרשה הביתי, לאחר שניצחה במשחק הראשון של שלב חצי הגמר את קריסטל פאלאס 1:2. גם במשחק השני ניצחה בריסטול 1:2 והעפילה לגמר הפלייאוף אחרי 2:4 בסיכום הכללי. בדקה ה-24 ווטסון משורות האורחים כבש והשווה בסיכום הכללי (במשחקי הפלייאוף אין חשיבות לשערי חוץ). בדקה ה-73 אותו ווטסון יכל לעשות מהפך, אבל הוא החמיץ פנדל, והמשחק נכנס להארכה. אז טרנדל (103) מקלנדו (110) עשו מהפך וניצחו לבריסטול את המשחק.

ביום רביעי ייערך משחק הגומלין של חצי הגמר השני, כשהאל סיטי תארח את ווטפורד. האל ניצחה במשחק הראשון 0:2. המנצחת מהתמודדות זו תעלה לגמר הפלייאוף, שייערך בוומבלי, שם היא תפגוש את בריסטול סיטי. המנצחת מהגמר תצטרף לווסט ברומיץ' וסטוק סיטי, שהעפילו מהמקומות הראשון והשני. הן יחליפו בפרמיירליג את דרבי קאונטי, ברמינגהאם ורדינג שנשרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully