וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ מוכן לשלם עבור טורס 40 מליון יורו

הבעלים של המועדון הלונדוני מעוניין מאוד בחלוץ הספרדי של ליברפול. טרי ודרוגבה כשירים למנצ'סטר. גרנט ידון עם אברמוביץ על עתידו

למרות שהמשחק המכריע בגמר ליגת האלופות יתקיים במוסקבה רק בשבוע הבא, הכחולים של צ'לסי מתחילים להתכונן לקראת העונה הבאה. על פי פרסומים ברדיו "מארקה" הספרדי, צ'לסי מעוניינת בפרננדו טורס, החלוץ המוכשר של ליברפול, והוא נמצא בעדיפות הראשונה של רומן אברמוביץ' בין השחקנים שיכולים לחזק את הקבוצה בעתיד.

האוליגרך הרוסי כבר הראה בעבר כי ביכולתו לשלם סכומי עתק עבור שחקנים בהם הוא חושק, וגם הפעם הוא לא מפחד להכניס את היד לכיס. על פי הפרסומים, מוכן אברמוביץ' לשלם עבור השחקן סכום מדהים של כ- 40 מליון יורו. האדומים של ליברפול כבר הודיעו בתגובה כי אין בכוונתם לדון על עתידו של השחקן והוא מבחינתם נשאר במועדון האדום. למרות זאת שמועות עקשניות באנגליה מדברות על כך שלבסוף יתרצו האדומים ויסכימו למכור את החלוץ הספרדי, וזאת בכדי לכסות על החובות ההולכים וגדלים במאזן הקבוצה.

לעומת ההשערות על חיזוק החלק הקדמי של הקבוצה, ייתכן כי השוער פטר צ'ך לא ימשיך בצ'לסי בעונה הבאה. על פי פרסומים בעיתונות האנגלית, השוער טען בפני ראשי הקבוצה כי באמתחתו הצעה מקבוצה בכירה העומדת על סך של 32 מיליון יורו. בקבוצה עוד לא ענו לדרישות החדשות של השוער וככל הנראה הם לא יסכימו לשדרג בצורה משמעותית את שכרו.

כמו כן, מדברים באנגליה על כך שביום שישי הקרוב ייפגש גרנט עם רומן אברמוביץ' והשניים ידונו על עתידו של המאמן הישראלי במועדון. מקורבים לגרנט אמרו ל-"מירור" האנגלי כי המאמן "מכין את הקבוצה לקראת העונה הבאה והוא מאמין כי הוא יישאר מאמן צ'לסי גם בעונה הבאה".

דרוגבה וטרי כשירים לגמר הצ'מפיונס

שני כוכבי צ'לסי שנפצעו ביום ראשון במשחק התיקו מול בולטון, יהיו כשירים לקראת המשחק מול מנצ'סטר בשבוע הבא במוסקבה. החלוץ מחוף השנהב אמר היום לעיתון הצרפתי "לאקיפ": "הפציעה שלי היא לא רצינית ואני אהיה כשיר למשחק מול מנצ'סטר. דיברתי גם עם ג'ון טרי וגם הוא אמר שהוא ישחק במוסקבה בוודאות. אף אחד לא רוצה הלחמיץ משחק שכזה".

לגבי המשחק אמר דרוגבה: " אני יודע שאנחנו יכולים לנצח את היונייטד, הוכחנו את זה בליגה לא מזמן. בכל מקרה, הם היו ראויים לזכות בתואר האליפות בגלל היציבות שלהם לאורך העונה. אנחנו עשינו יותר מידי טעויות העונה".

כוכב אנגלי אחר, מייקל אואן, שבזמן האחרון מתחיל להתאושש מהתקופה הרעה שעברה עליו, מועמד על פי העיתונות האנגלית לקבוצה היפנית "יונייטד צ'יבה". היפנים מכחישים כי נעשתה פנייה רשמית לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully