וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה, דוק?

הסלטיקס נותרו ללא ניצחון חוץ בפלייאוף אחרי הפסד 88:77 בקליבלנד, שאיזנה את הסדרה ל-2:2 למרות עוד משחק פושר של לברון

במהלך העונה הרגילה רשמה בוסטון את מאזן החוץ הטוב בליגה עם 31 ניצחונות לעומת 10 הפסדים בלבד, אבל בפלייאוף הסלטיקס פשוט לא מסוגלים לנצח מחוץ לעיר השעועית.אז נכון שהסלטיקס יכולים לקחת את האליפות גם מבלי לנצח משחק חוץ אחד, כיוון שהם מחזיקים ביתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף, אבל ממש לא כדאי להם לבנות על זה. הלילה (בין שני לשלישי) הם נכנעו לקליבלנד 88:77 במשחק הרביעי בסדרת חצי גמר המזרח, וכעת הסדרה תחזור לבוסטון במצב של 2:2. המשחק החמישי יתקיים בלילה שבין רביעי לחמישי (3:00, אין שידור).

כשהסלטיקס הובילו 0:2 בסדרה לברון ג'יימס הזכיר לכולם שהקאבס שלו כבר חזרו מפיגור דומה אשתקד מול הפיסטונס, ולמרות שהכוכב של הפרשים עדיין לא מצליח למצוא את הטבעת, הוא דאג להחזיר את קבוצתו לסדרה בעזרת יכולת המסירה שלו. אחרי שאף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה בשלושת הרבעים הראשונים הצמודים, התעלה לברון ברבע האחרון עם ארבעה אסיסטים מכריעים, שלשה גדולה ודאנק מהדהד אחד דקה לסיום שחתם את הסיפור.

לברון סיים עם 21 נקודות ב-7 מ-20 מהשדה, אבל חיפה על כך עם לא פחות מ-13 אסיסטים, בנוסף לשישה ריבאונדים ושלוש חטיפות. וולי שצ'רביאק עזר עם 14 נקודות, ואת חולשתם של בן וואלאס וזידרונאס אילגאוסקאס איזנו דניאל גיבסון ואנדרסון ורז'או עם 14 ו-12 נקודות בהתאמה. השלישייה הגדולה של הירוקים שוב לא הצליחה לסחוב את הקבוצה על גבה, ואחוזים איומים מחוץ לקשת (3 מ-14) יחד עם 16 אסיסטים קבוצתיים בלבד (שלושה בלבד יותר מלברון לבדו), לא הותירו לקבוצה של דוק ריברס סיכוי. קווין גארנט, ריי אלן ורייג'ון רונדו קלעו 15 כל אחד למפסידים, פול פירס היה חלש רק במעט עם 13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully