וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ברצלונה: "בארסה כן, לאפורטה לא"

משחק ההפסד המחפיר למאיורקה הפך למפגן מחאה של קהל הקבוצה נגד הנשיא ורייקארד. לבנטה מאיימת לא להופיע נגד ריאל

אוהדי ברצלונה קיבלו אמש (ראשון) את קבוצתם והמאמן היוצא, פרנק רייקארד, בקרירות רבה. ארבעה ימים בלבד לאחר ההפסד המחפיר 4:1 בקלאסיקו לריאל מדריד והעונה הרעה שחווה הקבוצה, רק כ-38,000 צופים הטריחו עצמם לקאמפ נואו. אם לא די במצב הקבוצה, הרי שאמש הובילה בארסה 0:2 על מאיורקה, אבל ספגה הפסד מביש, 3:2 עם שער בדקת הסיום.

קהל הקבוצה הפנה את זעמו בעיקר אל שני אנשים, הנשיא ז'ואן לאפורטה והמאמן פרנק רייקארד. במהלך המשחק ובסיומו צעקו האוהדים לנשיא: "בארסה כן, לאפורטה לא". בגנות ההולנדי הונפו שלטים והאוהדים נופפו לו לשלום בזלזול. באחד השלטים, היותר מקוריים, נכתב לרייקארד: "you will never smoke alone” על משקל ה-"you will never walk alone” של ליברפול.

סמואל אטו, תיירי הנרי ודקו זכו לקבל שריקות בוז צורמות כל אימת שקיבלו את הכדור. בשער השני של ברצלונה, שכבש אטו, היה אפשר להוריד את הזעם על פניו של החלוץ הקמרוני. מי שיצא להגנתם של חבריו הוא המגן האיטלקי, ג'ינאלוקה זמבורטה, שאמר: "הייתה אווירה קצת מוזרה. ציפינו לקבלת פנים כזו. לא הוגן מה שהאוהדים עשו להנרי, אטו ודקו. אנחנו קבוצה, אנחנו משחקים ביחד ומפסידים ביחד. זה לא באשמתו של שחקן אחד, אלא כולם". זמברוטה, שגם קיבל לא מעט ביקורת העונה על היכולת שהוא מציג, אישר את השמועות כי לא בטוח שימשיך בקבוצה: "אני רק רוצה שהעונה הזו תסתיים כבר, ושנוכל לשכוח אותה. אז, נראה כבר מה יהיה".

מי שכן החמיא לרייקארד ונותן לו כבוד לפני שהוא הולך הוא פפ גווארדיולה, מאמנה הבא של ברצלונה. "כל דבר שרייקארד עשה בקבוצה היה מדהים", הרעיף גווארדיולה שבחים. "הוא מהווה דוגמא לכל אחד מאיתנו".

גווארדיולה, שמוביל את קבוצת ברצלונה ב', קרוב לעלות איתה ליגה, וכעת, עוד לפני שהוא נכנס לתפקיד הבא המחייב, הוא רוצה להתרכז בקבוצת הבת של המועדון: "עבדנו קשה מאוד כדי להגיע למקום הראשון. אי אפשר להרוס עכשיו הכול".

לבנטה עלולה שלא להופיע למשחק נגד ריאל מדריד

לבנטה כבר מזמן נשרה ליגה, אבל הסיפור שלא מרפה מן הקבוצה, הוא נושא המשכורות. שחקני הקבוצה לא קיבלו מזה זמן רב את השכר והבונוסים המגיעים להם, דבר שמסתכם בכ-18 מיליון יורו.

לאחר משאים ומתנים השחקנים הגיעו לעמק השווה עם ההנהלה לגבי התשלומים, אבל הבעיות שוב צצו, והשחקנים איימו לפני המשחק נגד דפורטיבו לה קורוניה כי הם לא יעלו למשחק.

קפטן הקבוצה, לואיס רוביאלס, הפיץ מנשר התומך בעמדתם של שחקני לבנטה, עליו חתומים 19 הקפטנים האחרים של שאר קבוצות ה'לה ליגה'. הנהלת הקבוצה שוב מנסה לגשר על הפערים עם השחקנים, זאת ערב המשחק במחזור האחרון נגד ריאל מדריד. האלופה היא שעלולה להיפגע מכך ששחקני לבנטה לא יופיעו למשחק מולה, דבר שיביא לביטול חגיגות האליפות הרשמיות של הקבוצה במחזור האחרון של העונה.

רודריגז: "זה מקומה הטבעי של אתלטיקו מדריד"

מקסי רודריגז, שחקנה של אתלטיקו מדריד, מאושר מהעובדה כי קבוצתו השיגה את המקום הרביעי, שיוליך אותה למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה: "זה המקום הטבעי של אתלטי", אמר הארגנטינאי.

"חרף העובדה שזו הייתה עונה קשה, הרי שהשגנו את מטרתנו העיקרית". מקסי גם הגן על מאמנו חאבייר אגירה, שספג לא מעט ביקורות: "זה מאשש את זה שהביקורות על המאמן היו קשות מדי, ושיש לו את היכולת להצליח איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully