וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה דה רוסי: "לרומא מגיע לזכות בסקודטו"

קשר הג'ילארוסי יודע איזו קבוצה ראויה לתואר העונה. מאנצ'יני ומוראטי כועסים על מטראצי, שהחמיץ פנדל שלא הוא היה אמור לבעוט

באמצע העונה סיפור האליפות באיטליה נראה כבר כמעט גמור. אינטר הובילה בפער מבטיח על רומא, אלא שאז התרחשה התפנית. אפשר אולי לשים את האצבע על ההדחה בשמינית גמר גומלין ליגת האלופות מול ליברפול, היכן שכדור השלג השלילי של אינטר להתגלגל.

אמש (ראשון) סיימה אינטר בסן סירו בתיקו 2:2 עם סיינה, תוצאה שעד לפני כמה זמן בכלל לא הייתה הגיונית. רומא ניצחה באולימפיקו את אטלאנטה 1:2, וכעת, כשנותר מחזור אחד לסיום הליגה, מרוחקים הג'ילארוסי רק נקודה מהנראזורי. בשבוע הבא תצא הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני למשחק קשה באניו טרדיני של פארמה, בעוד הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי תצא לסיציליה למשחק נגד קטאניה. הנתון המדהים הוא ששתי הקבוצות, פארמה וקטאניה, נאבקות ביניהן כנגד הירידה.

"לא רק באנגליה יש פייר פליי"

"אלו יהיו 90 נקודות מדהימות", אומר הסמל של רומא, פרנצ'סקו טוטי, שנפצע לא מכבר והושבת לכחצי שנה. "לנו אין מה להפסיד, כך שאנחנו צריכים רק להתרכז בלנצח את קטאניה ולחכות לתוצאה של אינטר נגד פארמה".

"ניתן את כל מה שיש לנו עד הסוף", אמר קשר רומא, דניאלה דה רוסי. "חייבים לשבח את שחקני ומנהלי סיינה. זה מראה שהמשחק ההוגן לא שייך רק למועדונים האנגלים. לאף קבוצה לא מגיע לזכות בסקודטו כמו לרומא בעונה הזו".

"אנחנו הקבוצה הכי טובה במחצית השנייה של העונה", אמר בנחרצות ספאלטי. "מגיעה לנו שתהיה לנו הזדמנות להיאבק על התואר עד סיום העונה. עשינו הכול נכון במירוץ לאליפות, עכשיו אנחנו צריכים רק להמשיך בדרך הזו".

מטראצי: "אני מתנצל בדיעבד"

אינטר סיימה, כאמור, את משחקה בתיקו 2:2 נגד סיינה. אבל הגיבור הטראגי של המשחק היה, שוב, מרקו מטארצי, שבעט והחמיץ פנדל, למרות שלא הוא היה זה שאמור לבעוט. חוליו קרוז, שאמור היה לבעוט, רתח על מטראצי, כשרק בהתערבותו של מאיקון נמנעה תגרה בין השניים.

אגב, החוט המקשר בין ההפסד במשחק הראשון בשמינית גמר האלופות לליברפול והתיקו אמש, הוא מטריקס. נגד האדומים מאנפילד הוא ספג אדום בדקה ה-30, אמש הוא החטיא את הפנדל.

"היינו יכולים להבקיע חמישה או שישה שערים", אמר מאנצ'יני. "כמה מפוחדים אנחנו? כלל לא. אין פחד אצלנו. כמובן שהיינו יכולים לגמור את הסיפור נגד סיינה, אבל אי אפשר להתלונן על המשחק שלנו.

"בועטי הפנדלים הם לפי הסדר: קרוז, באלוטלי ואז מטראצי", הסביר מאנצ'יני. "אפשר להחמיץ פנדלים. גם קרוז יכול היה להחטיא, כך אי אפשר לדעת מה היה קורה. לפעמים לשחקן יש הרגשה טובה. האכזבה תחלוף ונתחיל להתכונן לקראת פארמה".

גם נשיאה של אינטר, מאסימו מוראטי, זעם על מטראצי. בצילומי הטלוויזיה האיטלקית נראה הבוס כשהוא אומר לאחותו ביציע: "מטראצי הפסיד לנו את המשחק".

בלם אינטר לא איחר להתנצל על שבעט את הפנדל: "לצערי, זה לא הלך. גם בעונה שעברה סדר הבועטים בקבוצה היה דומה, אבל הרגשתי שיש לי את זה. עשיתי טעות. במחשבה לאחור, הייתי צריך לאפשר לקרוז לבעוט. אני מתנצל בפניו".

מטריקס התייחס לגבי הדברים שאמר עליו מוראטי: "שמעתי על זה. בכנות, אני חושב שכל אוהד אינטר חש כך כלפיי. זה חלק מהספורט, וחלק מתחושת האכזבה שיש בספורט, כך שאני לא יכול להתלונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully