וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוסורה: ריבר פלייט ואסטודיאנטס מבצעות בריחה

המיז'ונריוס השיגו 2:4 גדול על חימנסיה לה פלאטה, בעוד שהקבוצה מלה פלאטה ניצחה 0:1 את בוקה המדרדרת, לשתיהן 30 נקודות

ליגת הקלאוסורה ממשיכה להתחמם. כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה, שתי קבוצות מנסות לברוח לליגה. ריבר פלייט ואסטודיאנטס, שרשמו ניצחון מספר תשע העונה, עם 30 נקודות, שלוש יותר מוולז סרספילד וסן לורנצו.

ריבר פלייט, שנחלה בשבוע שעבר הפסד בסופרקלאסיקו לבוקה ג'וניורס והודחה באמצע השבוע בשמינית גמר גביע הליברטדורס על ידי סן לורנצו, חזרה לעצמה מול חימנסיה לה פלאטה והשיגה ניצחון מצוין 2:4 באל מונומנטאל.

חניכיו של דייגו סימאונה פתחו רע ונקלעו לפיגור בדקה ה-26 משער של איגנסיו פיאטי, אלא שמתיאס אבייראס איזן עשר דקות מאוחר יותר. בדקה ה-40 חימנסיה השיבה לעצמה את היתרון עם שער של חואן ניירה. אבל המחצית השנייה הייתה כולה של המיליונרים. זה החל עם שער השוויון של 'הגמד' דייגו בואננוטה, שאיזן שוב בדקה ה-49. אבייראס העלה את ריבר ליתרון ראשון ארבע דקות מאוחר יותר, כשבדקה ה-74 אריאל אורטגה חותם את התוצאה. בתווך, אלבארו אורמנו מחימנסיה הורחק בדקה ה-58.

אסטודיאנטס, שמסתמנת כיריבתה העיקרית של ריבר על התואר, רשמה ניצחון בית חשוב על בוקה, שאיבדה גובה לאחר ההפסד. שער יחיד של אזקייל מאגיולו בדקה ה-77 עשה 0:1 קטן לקבוצה של נסטור סנסיני, שנשארת צמודה לריבר. בוקה רק במקום השישי עם 26 נקודות.

ולז סרספילד לא אומרת נואש. היא ניצחה 1:2 את רוסאריו סנטראל משערים של ג'ונתן כריסטאלדו (61) ודמיאן אסקודרו (83) והיא עם 27 נקודות. מריאנו פגליאלונדה צימק לרוסאריו ארבע דקות לסיום. סן לורנצו איבדה גובה כשנוצחה 1:0 על ידי אינדפנדיינטה משער של יאיר רודריגז בדקה ה-46. לסן לורנצו 27 נקודות.

לאנוס, בשנייה האחרונה

אלופת האפרטורה, לאנוס, שחווה עונה קשה במיוחד עם תשעה הפסדים, רשמה ניצחון דרמטי על סן מרטין בחוץ. לאנוס נקלעה לפיגור כבר בדקה ה-13 משער של מרטין בראבו. אבל שערים של מתיאס פריצלר בדקה ה-89 וחוזה סנד בדקת הסיום עשו מהפך דרמטי והביאו שלוש נקודות ללאנוס.

תוצאות נוספות:

ניואלס אולד בויס - הורקאן 1:0
דמיאן נייטו (42).

באנפילד - אולימפו 1:2
לבאנפילד: לוסיאנו קיבלי (4), ג'רונימו באראלס (43), לאולימפו: חוסמיר לוימביו (32).

ראסינג קלאב - ארחנטינוס ג'וניורס 1:1
לראסינג: פרנקו סוזה (41), לארחנטינוס: נסטור אורטיגוזה (3).

ארסנל - טיגרה 0:1
פאבלו גארנייר (51).

חימנסיה חוחוי - קולון 2:2
לחימנסיה: לוסיאנו דה ברונו (26), סזאר קרנצה (27), לקולון: רובן רמירז (13 ו-53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully