וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ירד למקום ה-61

הטניסאי הישראלי רשם ירידה של שלב אחד. הפרואני לואיס הורנה, שיתמודד נגד הנבחרת, זינק 26 שלבים. פאר עדיין 18, אובזילר 98

אחרי שירד שלושה שלבים בדירוג הקודם, ממשיך המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, לרשום ירידה נוספת, הפעם של מקום אחד. סלע מדורג כעת במקום ה-61 בעולם. הישראלי, שחולם להגיע לאולימפיאדת בייג'ינג, מתרחק ממנה, שכן כדי להשיג את הקריטריון לאולימפיאדה הוא צריך להיכנס ל-50 הראשונים. הראל לוי נותר במקום ה-162, נועם אוקון רשם צניחה של 11 שלבים, עד למקום ה-270.

בתשעת המקומות הראשונים בדירוג הגברים לא השתנה דבר. רוג'ר פדרר עדיין אוחז במקום הראשון, רפאל נדאל שני, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, שזכה אמש (ראשון) בטורניר החימר היוקרתי ברומא, סוגר על הספרדי. את הקפיצה המרשימה של השבוע ביצע השוויצרי סטנסילאס וורניקה, שהגיע עד לגמר ברומא. וורניקה זינק 14 מקומות עד למקום העשירי בעולם.

פרננדו גונזאלס ממשיך להדרדר. הצ'ילאני נפל 11 מקומות עד למקום ה-22. עוד צניחה גדולה רשם, לדאבונו, פיליפו וולנדרי. האיטלקי ירד עד למקום ה-66, נפילה של 24 שלבים. לואיס הורנה, הטניסאי הפרואני שיתמודד נגד נבחרת ישראל על הזכות להישאר בבית העליון בגביע דייויס, טיפס 26 שלבים עד למקום ה-85.

דמנטייבה וסאפינה קופצות

בקרב הטניסאיות הישראליות לא נרשם אף שינוי במיקום. שחר פאר נותרה במקום ה-18, כשציפי אובזילר עדיין במאייה הראשונה, במקום ה-98.

בחזקת עשר הראשונות נרשמו מספר שינויים. ז'סטין הנין עדיין במקום הראשון, כשמריה שראפובה עשתה עלייה של שלב אחד למקום השני בעולם. הרוסייה החליפה מקומות עם אנה איבאנוביץ'.

גם ילנה יאנקוביץ' החליפה מקומות עם סבטלנה קוזנצובה. הסרבית עלתה למקום הרביעי, כשהרוסייה ירדה לחמישי. אלנה דמנטייבה, שהגיעה עד לגמר טורניר ברלין על חימר שם נוצחה על ידי דינארה סאפינה, עלתה שני מקומות אל המקום השביעי. סאפינה עצמה טיפסה שלושה שלבים למקום ה-14.

שותפתה של פאר בזוגות, ויקטוריה אזרנקה, עשתה קפיצה מרשימה בדירוג. הבלארוסית קפצה שבעה שלבים קדימה, עד למקום ה-19, אחד מתחת לפאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully