וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיימון החזיר את הדרבי לחיים

הכוכב של הפועל ראשל"צ כבש 9 שערים והוביל את קבוצתו לניצחון 28:29 על מכבי, הראשון העונה בדרבי. הסדרה חזרה ל-1:1

מי שעקב אחרי ליגת הכדוריד לאורך כל העונה אולי לא האמין שזה יקרה, אבל זה קרה. הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון ראשון העונה בדרבי מול יריבתה העירונית השנואה מכבי 28:29, והישוותה את סדרת גמר הפלייאוף ל-1:1. למרות זאת, למכבי יש יתרון בסדרה הזאת מאחר והמשחק השני בסדרה הסתיים בתיקו, והיא מובילה בהפרשי השערים במשחקים.

האדומים כאמור לא הצליחו לנצח את הצהובים לאורך כל העונה, ומי שהכריע את המשחק הפעם היו דווקא השחקנים הוותיקים והמנוסים יותר, עידן מיימון (9 שערים) וג'ון אונשה (8 שערים). מכבי ראשון לציון הייתה רחוקה מהרמה שהציגה במשחק הגמר-יד הראשון ובעוד כמה משחקים העונה. הסדרה חוזרת בסוף השבוע למגרשה של הפועל בנאות אשלים, שם היא תנסה לעלות ליתרון 1:2 ביום שישי הקרוב. בכל מקרה, הסדרה הזאת תוכרע בחמישה משחקים, ויכול להיות שגם בהפרשי שערים.

מהלך המשחק

אנדריי קמישב פתח את המשחק מצויין בין הקורות של הפועל ראשון לציון, וג'ון אונשה ניצל את זה כדי להוביל את האדומים ליתרון 1:4 אחרי 9 דקות. קמישב המשיך להדהים עם עצירות של שני פנדלים ועוד כמה מתפרצות, בעוד שבצד השני עומר דבדה כבש ארבעה שערים מקו השש, והוביל את האדומים ליתרון 5:11. תום מטלון, יואב נאמן ודב ישועה התעוררו, וניצלו לקראת סיום המחצית יתרון מספרי של שני שחקנים, כדי להשוות ל-13:13. הפועל לא כבשה במשך זמן רב, ושתי דקות לסיום המחצית קיבלה מכה נוספת, כשגיל יעקב יצא מהמשחק בכרטיס אדום מעורר מחלוקת, בגלל עבירה על דב ישועה. כמה שניות לאחר מכן, מכבי עלתה ליתרון הראשון שלה במשחק. ככה הסתיימה גם המחצית הראשונה.

הפועל התאוששה בפתיחת המחצית השניה והישוותה ל-16:16 משער של עידן יעיש. ג'ון אונשה, שפתח את המשחק מצויין ונרדם בהמשך, התעורר עם שני טילים לרשת והחזיר את היתרון לאדומים. עידן מיימון הוסיף שני שערים משלו והעלה ל-19:21 בדקה ה-40. מיד לאחר מכן מיימון הורחק לשתי דקות, ובעקבותיו גם השוער קמישב. ישועה ניצל את זה כדי להחזיר את המארחים ליתרון 22:23. שתי הקבוצות איבדו עוד ועוד שחקנים בהרחקות לשתי דקות, והמשחק המשיך להיות הפכפך. אונשה לא עצר והפציץ שוב לחיבורים כדי להחזיר את קבוצתו ליתרון 25:26. דקה לסיום, גדווילס חסם נסיון זריקה של מטלון ועידן מיימון יצא למתפרצת כדי להעלות את האדומים ליתרון מבטיח של שני שערים, ולהבטיח ניצחון במשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully