וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש ממשיך לעשות נזקים למכבי ת"א

הפועל גליל עליון הפסידה בביתה לבני השרון 82:74, מה שהוריד את הצהובים למקום השלישי בליגת העל. גליל עדיין בסכנת ירידה

ארבעה ימים אחרי הניצחון הגדול בהיכל נוקיה, הפועל גליל עליון לא הצליחה לשמור על המומנטום והפסידה בביתה לבני השרון 82:74 במשחק שסגר את המחזור ה-25 בליגת ווינר.

ניצחון במשחק הזה היה מבטיח את הישארותה של הגליל בליגה, אבל דווקא מול בני השרון מוכת הפציעות (ללא מאיר טפירו ושון מונסון ועם ניצן חנוכי ששיחק עם פציעה), לא הצליחו שחקניו של קטש לשמור על יציבות, למרות פתיחה טובה של המשחק. בני השרון הבטיחה סופית את מקומה בפיינל פור ועלתה למקום השני על חשבונה של מכבי תל אביב, אותה היא ניצחה שלוש פעמים העונה בליגה.

עוד מרוויחה גדולה מהערב הזה בכפר בלום היא הפועל גלבוע/עפולה, ששמרה על סיכוי תאורטי להישאר בליגה. בתור התחלה, היא תצטרך לנצח את מכבי תל אביב ביום רביעי הקרוב בהיכל נוקיה. קטש לא מפסיק לעשות נזקים לצהובים, כבר אמרנו לא?

מהלך המשחק

ארז כץ קלע את הסל הראשון במשחק, אבל המארחים הגיבו בריצת 1:10 והצהירו על כוונתיהם בשלב מוקדם מאוד. ההגנה של בני השרון לא עמדה בקצב של אור איתן וארון ניקסון, שקלעו שתי שלשות והעלו את הגליל ל-8:16. בתגובה, אנדי איבי הוביל את בני השרון לריצת 0:7 והחזיר אותה לעניינים. ניקסון וג'יי לואיס הגדילו מחדש את היתרון, וגליל הובילה 19:25 בסיום הרבע הראשון.

בני השרון המשיכה לרדוף אחרי המארחים בפתיחת הרבע השני, וכעבור שלוש דקות וחצי רון גריזארד צימק למינוס אחד בלבד אחרי מהלך של שלוש נקודות. דקה לאחר מכן, ג'ייסון וויליאמס קלע שש נקודות רצופות וביצע מהפך, 33:36 לבני השרון. שתי דקות לסיום המחצית, גריזארד העלה את בני השרון ליתרון שיא של 6 נקודות. בסופו של דבר, האורחים ירדו להפסקה ביתרון 38:42.

יוגב אוחיון לקח את האחריות במשחקה של הגליל בפתיחת הרבע השלישי, והוביל אותה לריצת 3:7 בדרך לשיוויון 45:45. מהרגע הזה הגליל רדפה אחרי בני השרון בדרך למהפך שני במשחק, ושתי דקות לסיום הרבע היה זה ג'אי לואיס, שהעלה אותה ל-50:51 אחרי כמה דקות ללא סל שדה משני הצדדים. בני השרון קלעה 12 נקודות בלבד ברבע הזה, אבל זה לא מנע ממנה לחזור ולהוביל 53:54 בסיומו.

הגליל פתחה את הרבע האחרון בשתי שלשות וארון ניקסון העלה אותה ל-56:59. מהצד השני, גם ארז כץ קלע שתי שלשות והפך את התמונה, כשהעלה את בני השרון ל-59:64. למרות ההפרש הזה, הגליל זכתה לעוד כמה הזדמנויות לחזור אבל לא ניצלה, וחדירה מוצלחת של כץ העלתה את האורחים ל-63:70. הגליל המשיכה לנסות, אבל השלשות המשיכו להגיע מהכיוון השני וניצן חנוכי העלה לשמונה הפרש, 1:40 דק' לסיום. חבריו של חנוכחי גילו שאננות דווקא במאני טיים, והשלשה החמישית של ארון ניקסון הורידה ל-75:72, כשנותרו 45 שניות לסיום. בני השרון הצליחה להימנע מטעויות קריטיות בזמן שנותר, בדרך לניצחון חשוב מאוד.

"ידענו מה לעשות, עשינו את זה מעט מדי"

מאמנה של הפועל גליל עליון, עודד קטש, אמר בסיום המשחק: "אני חושב שבני השרון זו הקבוצה שהכי קשה לנו לשחק מולה. יש להם מספיק סטייל לנצל את היתרון במשחק פנים ומצד שני הם מספיק אתלטיים כדי להוציא אותך מהמשחק הרגיל שלך. אני חושב ששיחקנו לא רע לפרקים, אבל הם היו טובים מאיתנו. אני לא חושב שהייתה לנו שאננות. ידענו מה לעשות, אבל עשינו את זה מעט מדי".

מאמן בני השרון אפי בירנבוים: "ידעתי כל הזמן שיש לי קבוצה עם אופי ועכשיו יש לנו את הפיינל פור בו כבר יחזרו השחקנים הפצועים. שם גם יצפו מאיתנו כי עשינו העונה תוצאות מצוינות. אני חושב שראינו היום קבוצה עם הרבה אופי".

קלעו לגליל עליון: ארון ניקסון (5 מ-8 לשלוש) ויוגב אוחיון (4 אסיסטים) 15 כל אחד, אור איתן 14, ג'אי לואיס 12, ג'וואד וויליאמס ואבי בן שימול 5 כל אחד, קליף בראון 4, דורון שפר וגילי מוסינזון 2 כל אחד.

קלעו לבני השרון: ג'ייסון וויליאמס 26, אנדודי איבי 18 ו-12 ריבאונדים, רון גריזארד 12, ניצן חנוכי 11, ארז כץ 10, עוסמאן סיסה 3, יפתח בוכמן 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully