וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' כבש את רומא, סאפינה את ברלין

הסרבי ניצח 6:4, 3:6, 3:6 את וורינקה, והוכתר כאלוף רומא. סאפינה גברה על אלנה דמנטייבה 6:3, 2:6, 2:6 בדרך לזכייה בגרמניה

גמר טורניר רומא ניקז אליו את נובאק דג'וקוביץ' הסרבי (3 בעולם) ואת השוויצרי סטאניסלס וורינקה (24 בעולם), לדו קרב בצהרי היום. השבירה הראשונה הגיעה מצדו של השוויצרי, שטיפס ל-2:4. דג'וקוביץ' הצליח להחזיק את ההגשה שלו בקושי רב, והפסיד 6:4 במערכה הראשונה.

למערכה השנייה עלה הסרבי חד יותר, והזכיר את היותו אלוף אוסטרליה. במשחקון השיש הוא שבר את יריבו והמשיך ל-3:6 במערכה. דג'וקוביץ' לא הרפה בתחילת המערכה השלישית, והלחץ על וורינקה גרם לשוויצרי לשלוח חבטות כף יד רעות. השבירה הגיעה כבר במשחקון הראשון, והסרבי המשיך ל-0:2. וורינקה שמר על הגשותיו, אך לא הצליח לשבור בחזרה את דג'וקוביץ', והסרבי ניצח 3:6 במערכה, והשלים זכייה בטורניר רומא.

סאפינה לא עצרה מול דמנטייבה

הרוסיה דינארה סאפינה (13 בעולם) הדהימה את ברלין. אחרי שחלפה על פני הראשונה בעולם, ז'סטין הנין, והדיחה בהמשך את סרינה וויליאמס, הגיעה הרוסיה לגמר הטורניר, ופגשה שם את בת ארצה, אלנה דמנטייבה (8 בעולם). על אף שהפסידה 6:3 במערכה הראשונה, סאפינה התעוררה ודרסה את יריבתה 2:6, 2:6 בדרך לזכייה בטורניר ברלין.

דמנטייבה שברה במשחקון השלישי, אבל טעות כפולה שלה במשחקון העוקב גרמה לשוויון 2:2. כף יד רעה של סאפינה סייעה ליריבתה לשבור במשחקון החמישי, והיא המשיכה ל-2:4. סאפינה השיבה במשחקון על האפס, אבל זה לא הפריעה לדמנטייבה לשייט ל-3:6 במערכה הראשונה.

סאפינה פתחה את המערכה השנייה עם שבירה. דמנטייבה החזירה מיד, אבל לא הצליחה לדכא את המרץ ששפע מסאפינה, שרצה עד 2:6 במערכה. השתיים הלכו למערכה שלישית ומכרעת, והיא הייתה כולה של סאפינה, שדהרה ל-2:6 וזכתה בטורניר ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully