וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: סלטיק שומרת על הפער

מוליכת הטבלה ניצחה 0:2 את היברניאן, והגדילה את הפער מריינג'רס חזרה ל-4 נקודות. צ'מפניושיפ: האל גברה 0:2 על ווטפורד

בנסיון לברוח חזרה מריינג'רס, שניצחה אמש (שבת) 1:3 את דאנדי יונייטד, גברה סלטיק על היברניאן 0:2. סטיבן מקמאנוס העלה את מוליכת הטבלה ליתרון 0:1 בדקה ה-37, וסגר מחצית ראשונה משעממת. היברניאן, שמנסה להשיג כרטיס לגביע אופ"א, ניסתה להשיג את השוויון, אך הסיפור נגמר בדקה ה-87, אחרי שער של החלוץ סקוט מקדונלד. בכך, הגדילה סלטיק את הפער מריינג'רס חזרה ל-4 נקודות, כאשר לקבוצתו של גורדון סטרכאן שני משחקים עודפים.

עדיין בבריטניה, במשחק הראשון בחצי גמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ, ניצחה האל סיטי את ווטפורד 0:2, והיא עם רגל וחצי בדרך לגמר, ואולי לעלייה היסטורית לפרמיירליג. ניק בארמבי הוותיק העלה את האורחים ל-0:1 מפתיע בוויקרג' רואד, מגרשה של ווטפורד, בעוד דין ווינדס הכפיל את התוצאה בדקה ה-23. ווטפורד ניסתה ללחוץ במחצית השניה, אך לשווא. ג'ון יוסטס הורחק בדקה ה-60, והוא יחמיץ את הגומלין ביום רביעי.

במחזור האחרון בליגה הגרמנית השניה, הפסידה המוליכה, בורוסיה מנשנגלדבאך, לפרייבורג 3:2, ולאחר הניצחון הניצחון של קלן 0:2 על מיינץ אמנם הצטמצם הפער בין המובילות לשלוש בלבד, אך גם זה לא מנע מהמוליכה לעלות לבונדסליגה. מינכן 1860 המשיכה לאכזב, וסיימה בתיקו 1:1 במשחקה נגד אוסנבורק, וחלומותיה על חזרה למרכז בימת הכדורגל הגרמני נידחו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully