וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תארח את כפ"ס בבלומפילד

11.5.2008 / 16:00

לאחר שההתאחדות החליטה לא לקבוע שעה אחידה לכל המשחקים בשבת, הוחלט כי בני יהודה תארח את הפועל כפ"ס בבלומפילד

לאחר הניצחון הנפלא על בית"ר ירושלים אמש (שבת), בבני יהודה חיכו להחלטת ההתאחדות לגבי נושא השעה האחידה במחזור המשחקים הקרוב. אחרי שכבר התכוננו לארח בשכונת התקווה, בסוף נקבע כי המשחקים לא יתחילו בשעה אחידה, ולכן תארח בני יהודה את הפועל כפר סבא בבלומפילד, במשחק שיחל ביום שבת ב-15:00. בקבוצה מעדיפים את האצטדיון הגדול יותר על פני השכונה, ומצפים לקהל של כ-7000 איש.

אמש, המתינו כמה מאות אוהדים עד חצות וחיכו לאוטובוס השחקנים שהגיע מירושלים למגרש בשכונת התקווה. אוהדי הקבוצה חגגו במשך שעות ארוכות את הניצחון הסנסציוני על בית"ר, וכאשר הגיעו השחקנים למגרש בשכונה, זכה כל אחד מהם לליווי צמוד של שירים, חיבוקים ונשיקות, כשהאוהדים לא מפספסים אף שחקן וחבר הנהלה.

"עכשיו מתחילה המלחמה האמיתית. עדיין לא עשינו כלום, אסור לשכוח שלהרצליה יש משחק חסר", אומר הבוקר שחקן בקבוצה, אחרי הניצחון השישי ברציפות של הזהובים. "אנחנו נמצאים בחלום, עושים תוצאות שאפילו אנחנו לא האמנו שהן אפשריות, אבל מסתבר שבכדורגל הכל אפשרי. יעקב וחזי (יעקב אסייג וחזי שירזי, ר.ב.), פשוט נותנים לנו לשחק ואומרים לנו ליהנות מהכדורגל. כנראה שהספידו את המועדון הזה מוקדם מדי. יש לנו עוד 3 משחקים ונצטרך להוציא לפחות 7 נקודות בשביל להישאר, זה קשה אבל לא בלתי אפשרי". בינתיים, קיבלו שחקני הקבוצה מנוחה של יומיים וביום שלישי יחזרו להתאמן לקראת המשחק הגורלי מול הפועל כפר סבא בשבת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully